Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de piese auto, accesorii si acumulatori pentru autovehicule tip DACIA LOGAN 1,4 MPI, DACIA LOGAN MCV - 1,5 DCI , pentru perioada 2013-2014


Detaliu pentru invitatia numarul 343928
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 343928/18.03.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de piese auto, accesorii si acumulatori pentru autovehicule tip DACIA LOGAN 1, 4 MPI, DACIA LOGAN MCV - 1, 5 DCI , pentru perioada 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI HUNEDOARACod fiscal: 4374342, Adresa: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva, Telefon: 0254.21.28.52, Fax: 0254.22.79.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN HUNEDOARA-Secretariatul Serviciului Logistic, STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva, Romania, cod postal: 330119, telefon: +40 254206722-20231, 20239, fax: +40 254227954/ +40 254212852, persoana de contact: Savu Gabriela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN HUNEDOARA, STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva, Romania, cod postal: 330119, telefon: +40 254206722-20239, persoana de contact: Savu Gabriela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de piese auto, accesorii si acumulatori pentru autovehicule tip DACIA LOGAN 1, 4 MPI, DACIA LOGAN MCV - 1, 5 DCI , pentru perioada 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de piese auto, accesorii si acumulatori pentru autovehicule tip DACIA LOGAN 1, 4 MPI, DACIA LOGAN MCV - 1, 5 DCI , in conformitate cu specificatiile tehnice si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini si ANEXA B, parte integranta a prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 34310000-3 - Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 298 - 357, 521 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul total al garantiei de participare este de 7150, 42 lei. Valoarea garantiei pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B. Pentru operatorii economici incadrati in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 70 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; in cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.;3)Modalitatea de constituire a garantiei de participare: in oricare din formele prevazute laart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO 06 TREZ 3665005 XXX 000103, Trezoreria Deva, cod fiscal 4374342. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in caz contrar oferta va fi considerata inacceptabila cf. art. 36 alin.1, lit. a/ HG 925/2006.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Sunt aplicabile prevederile art. 278^1 din OUG nr.34/2006 pentru loturile a caror valoare estimata este mai mare decat pragul prevazut la art. 19 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul, fara T.V.A., al contractului subsecvent atribuit.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006; cont IPJ Hunedoara RO 06 TREZ 3665005 XXX 000103, Trezoreria Deva, cod fiscal 4374342.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III?in original.Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III?in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Inspectoratului de Politie al Judetului Hunedoara sunt: Comisar sefde politie DUMITRU LIVIU GABRIEL ? sef inspectorat, Comisar sefde politie SABAU REMUS ? adjunct al sefului inspectoratului, Comisar sefde politie ZAHARIE MARCEL ? adjunct al sefului inspectoratului, Subcomisar de politie- BALICI CAMELIA- contabil sef, Comisar de politie IOVANESCU ILIE.LIVIU- sef serviciu logistic, Inspector de politie CONDORACHI MONICA- sef birou juridic, Presedinte al comisiei de evaluare inspector de politie SAVU GABRIELA VIOLETA, Membrii comisiei de evaluare: Comisar de politie DUMITRESCU MARIUS, Inspector de politie NAZNEAN EUSTATIU, Inspector de politie MORAR CLAUDIA, Agent de politie DRAGOSA CLAUDIA; Membru supleant: Agent sef pr. CIOSA CRISTINEL. Obs.: Neincadrarea in prev. art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti si tert sustinator.Cerinta 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III?in original. Obs. : Neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinator.Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III?in original.Tot pentru indeplinirea cerintei se vor depune si urmatoarele documente: ? Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.? Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Obs. :1. Neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertant si/sau asociati.2. Neincadrarea in prev. lit. a), c^1 si d) ale art.181 din O.U.G nr. 34/2006, constituie obligatie si pentru tert sustinator. Cerinta 1 : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Pentru indeplinirea cerintei se va depune certificatul mentionat din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (principal sau secundar) furnizarea produselor ce fac obiectul lotului pentru care se depune oferta. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificarea si omologarea RAR a produselor ofertate. Documentele de certificare si omologare se vor prezenta in copie cu mentiunea « conform cu originalul » si cu stampila ofertantului, pentruprodusele care nu intra sub incidenta prevederilor art. 1 alin. 6 din «Ordonanta nr. 34/2005 pentru modificarea si completarea OG 80/2000, aprobata prin Legea nr. 375/2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer