Achizitie publica - Acord cadru de furnizare consumabile medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 334388
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334388/28.08.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare consumabile medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: 0265.213967, Fax: 0265.213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 265213967, fax: +40 265213967, persoana de contact: Bota Sabin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 265213967, fax: +40 265213967, BIROU ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare consumabile medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: LOT1 Cutie pentru colectarea materialelor intepatoare 3 l-buc-min/maxCS 100/25018; min/max AC 100/50036LOT2 Cutie pentru incinerare 7.5 l - buc-min/max CS 100/5000; min/max AC 100/10000LOT3 Cutie pentru incinerare 10.5 l - buc - min/max CS 100/18007; min/max AC 100/37514Lot4 Cutie pentru incinerare 20 l- buc - min/max CS 100/5130; min/max AC 100/10261
II.1.6) CPV: 33141123-8 - Recipiente pentru ace (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 726.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1 Cutie pentru colectarea materialelor intepatoare 3 l-GP 6, 160.43lei;Lot2 Cutie pentru incinerare 7.5 l-GP 395.20 lei;Lot3 Cutie pentru incinerare 10.5 l-GP 1, 397.02 lei; Lot4 Cutie pentru incinerare 20 l-GP 497.15 lei;Valab.G.P.va fi cel putin egala cu perioada de valabil.a ofertei, respectiv 90zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Prevederile art.278^2 din OUG34/2006 sunt aplicabile numai pentru loturile a caror valoare este situata peste pragul de 63.000lei.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, se va retine din G.P.suma de (1% din valoarea estimata a contractului)RON.Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conf.Legi nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).In cazul unei asocieri: daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria IMM, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin.(2) din Legea 346/2004;daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin.(2) din Legea 346/2004.Modul de constituire a G.P. : se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86(1) din HG 925/2006. ?O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata/original sau copie legalizata;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata/original sau copie legalizata.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Dr. Florin Gomotirceanu - manager Ec. Puscas Cristina ?Director financiar-contabil Campean Cornelia- economist Felicia Lirca? Director ingrijiri medicale Bota Sabin - Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Chilut Andra Olariu - Sef Birou Aprovizionare si Transport Sef Serviciu fin.-contab.- Stupinean Lavinia S-a avut in vedere modificarea art. 691 de Legea 279/2011. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator. Ofertantilor castigatori, li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului. Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza. Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat de organele de resort- Depunerea Ultimul bilant contabil, vizat de organele de resort.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acestsens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata prin referire laspecificatii sau standarde relevante (ISO, CE sau declaratii de conformitateinoriginal, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata sistampilata de persoana autorizata)., Mostre - Se vor prezenta mostre pt toate produsele pana la data limita de depunere a ofertelor (neprezentarea de mostre va duce la descalificarea ofertantului).Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 10:06