Achizitie publica - Acord cadru de furnizare consumabile sterilizare
Detaliu pentru invitatia numarul 342182
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342182/29.01.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare consumabile sterilizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: +40 0265213967, Fax: +40 0265213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 0265213967, fax: +40 0265213967, persoana de contact: Bota Sabin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare consumabile sterilizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabile sterilizare, detalii in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 609 - 453, 506 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 8163.11 ron. Cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR, respectiv cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Daca ofertantul se incadreaza in categ. intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt def. prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modif. si compl. ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste sit., ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la OUG nr.27/2006 pentru modif. si complet. Legii 346/2004, cu modif. si complet. ulterioare).In cazul unei asocieri: ? daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii oferteiModul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006? O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii se va calculain conditiile art.278^1 din OUG 34/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in copie stampilata conform cu originalul si semnataCertificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in copie stampilata conform cu originalul si semnataDin certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legiiCertificat de participare cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69 1Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? dr.Gomotarceanu Florin; Director fin.-contab.- ec.Puscas Cristina; , Sef Birou Achizitii ? jr. Bota Sabin; Analiza financiara ? Campean Cornelia; Asistent Sef Statia de Sterilizare-Duca Radu, Birou Achizitii- consilier juridic Nemes Ibolya, Costache Ioana Diana Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalulIn cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.Autorizatiede functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabilvizat de organele de resortPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele Directivei Consiliului 93/42/CEE ? Declaratie de conformitate CE (condorm Directivei 93/42 CEE) ? aceasta va trebui depusa in traducere autorizata, in original sau copie conform cu originalul ?semnata si stampilata de reprezentantul legal, Mostre de produs- operatorul economic va prezenta mostre de produs. Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatoruluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 11:21