Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare costum unic cu doi pantaloni, scurta pentru uniforma de serviciu, sapca de iarna- uniforma de serviciu si sapca de vara ? uniforma de serviciu


Detaliu pentru invitatia numarul 345816
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza Bucuresti
Numar invitatie: 345816/24.04.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare costum unic cu doi pantaloni, scurta pentru uniforma de serviciu, sapca de iarna- uniforma de serviciu si sapca de vara ? uniforma de serviciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAcademia de Politie Alexandru Ioan Cuza BucurestiCod fiscal: 4266472, Adresa: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213175523, Fax: 0213114814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare costum unic cu doi pantaloni, scurta pentru uniforma de serviciu, sapca de iarna- uniforma de serviciu si sapca de vara ? uniforma de serviciu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 19
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare costum unic cu doi pantaloni, scurta pentru uniforma de serviciu, sapca de iarna- uniforma de serviciu si sapca de vara ? uniforma de serviciu
II.1.6) CPV: 35811100-3 - Uniforme de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru acordul - cadru in cuantumul de maxim 2% din valoarea fara tva a fiecarui lot, perioada de valabilitate fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru fiecare lot este prevazuta in Anexa B a prezentului anunt si va fi constituita conform art. 86 din H.G. 925/2006. Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cont disponibil plata garantie participare: RO 19TREZ7015005XXX000148 deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie va fi constituita conform art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul 1 dinSectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 2 dinSectiunea Formulare.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului 3 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala. Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 12 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Rectorul Academiei chestor dr. MIHAI BADESCU, prorector cms. sef PRUNA STEFAN, prorector chestor dr. VLAD BARBU, decan cms. sef IACOB ADRIAN, director gen. adm. cms.sef dr.CONSTANTIN ROTARU, contabil sef cms. sef DOBRICA MARIA SANDA, sef serviciu logistic cms. sef MARIAN BACAN, sef birou achizitii cms. sef ALDEA SERGIU, sef birou norme hranire si echipare cms. VASILE RUSU, insp. pr. IONITA VIOREL, insp. IONASCU PETRE, , insp. BANCILA ADRIAN, cms. TULINESCU DAN. Cerinta nr. 1Certificat constatator- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana .Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire i se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate invederea asigurarii calitatii., Mostre-Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la datalimita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot, respectiv sortiment ofertat, conforme caietului de sarcini.Depunerea mostrelor se va face la adresa autoritatii contractante, in termenul pentru depunerea ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer