Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare cu obiect achizitionarea de oteluri si vopseluri auto in anul 2014 si trim. I/2015.


Detaliu pentru invitatia numarul 357277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 01394 BUCOV
Numar invitatie: 357277/03.02.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare cu obiect achizitionarea de oteluri si vopseluri auto in anul 2014 si trim. I/2015.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 01394 BUCOVCod fiscal: 5051862, Adresa: DN 1B - Bucov, Bucov, Telefon: 0244-275588, Fax: 0244-275588
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Bucov, Str. Ploiesti-Buzau. nr.2 (DN 1B-Bucov), Jud. Prahova, Romania, cod postal: 107110, telefon: +40 244275588, fax: +40 244275588, persoana de contact: Liviu Lepadat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc.Bucov, Str. Ploiesti-Buzau, nr.2 (DN 1B-Bucov), Jud. Prahova, Romania, cod postal: 107110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare cu obiect achizitionarea de oteluri si vopseluri auto in anul 2014 si trim. I/2015.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare constand in achizitionarea de catre U.M. 01394 de oteluri si vopseluri email auto.
II.1.6) CPV: 44162000-3 - Tevarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul fix al garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata pt fiecare lot in parte si va rezulta din insumarea garantiilor de participare pentru fiecare lot ofertat (in cantit.max.specificate in anexa nr.1 la c.s).Perioada de valabilitate a garantiei pt.participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de particip.se poate constitui in lei sau alta valuta.Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP iar cursul este cel comunicat de BNR la aceeasi data.Modul de constituire a garantiei pt participare: a) Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei. b) Depunerea la casieria UM 01394 a sumei in numerar;c) Depunerea la casieria autorit. contractante a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Contul?Sume de mandat- in care se va plati cu ordin de plata este RO11TREZ5395005XXX000054.Se vor respecta prev.art.86 alin.(2)si(3) din HG925/2006 privind garantia de participare.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta obligatoriu la vedere (pe plic, anexata la scrisoarea de inaintare). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In caz contrar oferta va fi considerata inacceptabila conform art. 36, alin.(1), lit.a) din HG925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de participare conform prev.legii 346/2004, art.16.Neprezentarea garantiei de participare duce la descalificarea ofertei.
Garantie de buna executie
Pe timpul derularii acordului cadru, garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent incheiat, in procent de 10% din valoarea fara T.V.A a respectivului contract.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent se face cu respectarea prev. art. 90 din H.G. 925/2006, astfel: - garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si devine anexa la contractul subsecvent. De asemenea, prevederile art. 86 alin. 2 si 3 din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.- in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, prin depunerea la casieria unitatii a unor sume in numerar.I.M..M.-urile beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie, conform prevederilorlegii 346/2004, art. 16.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea (Formular 1/ sect. II) sau declaratie pe propria raspundere pentru ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza situatiile prevazute la art. 180/ OUG 34/2006.Criterii de calificare: Prezentarea Formular 1/ sectiunea II a prezentei documentatii de atribuire, in original, este obligatorieVor fi exclusi ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 dinOUG 34/2006.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 2/ sectiunea II) sau declaratie pe propria raspundere pentru ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Criterii de calificare: Prezentarea Formular 2/sect. II a prezentei documentatii de atribuire, in original, este obligatorie.Vor fi exclusi ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 dinOUG 34/2006.c) ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? cf. Ordinului ANRMAP nr.314/ 12.10.2010.Criterii de calificare: Prezentarea Formular nr.3/sect. II a prezentei documentatii de atribuire, in original, este obligatorie.d) ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?Criterii de calificare: Prezentarea Formular nr. 4/sect. II a prezentei documentatii de atribuire, in original, este obligatorieIncadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt: - Bucica Nicolaie- Catana Ilie- Georgescu Cezar Doru- Sandu Cristian- Bilga Simona- VisoiuLaurentiu- Lepadat Liviu- PlesiaIuliana- Nicolae Marian- Codescu Gheorghe- Sava MihaelaNota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, respectivart. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 si respectiv ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul poate fi depus in : original/copie legalizata/copie lizibila cu ment. ?conform cu originalul?Criterii de calificare: Vor fi exclusi ofertantii care nu indeplinesc conditiile prevazute mai jos: - obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si producerea/comercializarea produselor ce fac obiectul acestei proceduri de achizitie.Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Criterii de calificare: Vor fi exclusi ofertantii care nu demonstreaza atestarea/ apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerintanr. 1 - Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani (2011; 2012 si 2013).In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Neindeplinirea acestei cerinte atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati anterior termenului limita de depunere a ofertelor)Ofertantii vor prezenta unul/ mai multe documente relevante (contracte de furnizare, certificate, procese verbale de receptie, recomandari din partea beneficiarilor). Documentele prezentate in acest sens vor purtamentiunea ?conform cu originalul? si stampila op. ec. Documentele incheiate in alte limbi decat limba romana se vor prezenta in copie, insotite de traducerile in limba romana autorizate.In situatia in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. econ. nu are posibilitatea obtinerii unei confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor anterioare de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a op. econ. in cauza.In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, aut. contractanta isi rezerva dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer