Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE DE CARBURANTI PE BAZA DE BONURI VALORICE


Detaliu pentru invitatia numarul 322793
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: U. M. 0242 BRAILA
Numar invitatie: 322793/28.03.2012
Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE DE CARBURANTI PE BAZA DE BONURI VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU. M. 0242 BRAILACod fiscal: 15490598, Adresa: STR. INDUSTRIEI, NR. 1, Braila, Telefon: 0239619380; 0239626758; 0239626759, Fax: 0239625105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE DE CARBURANTI PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie incheierea unui Acord-cadru pentru furnizarea de carburanti auto- motorina euro (EN 590) si benzina euro fara plumb, din statiile de distributie carburanti, pe baza de bonuri valorice preachitate
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 442, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de4422lei.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 30 de zile de la data depunerii ofertelor.(Perioada de valabilitate a garantiei de participare vafi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- cf.art.85.lit.b, din H.G. 925/2006)- Garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO42TREZ1515005XXX000175 deschis la Trezoreria Braila sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cfart.86 din Hot. 925/2006). (dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor, in caz contrar oferta este descalificata cf art 86 alin 6 lit a din Hg 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Mentiuni: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de aprezenta pentru conformitate documentul/documentele in original/copie legalizata daca in cadrul procedurii se vor prezenta copii conform cuoriginalul.Cerinta nr. 1( obligatorie)Declaratia privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se completeazaformularul nr. 1Cerinta nr. 2( obligatorie)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Secompleteaza formularulnr. 2 Cerinta nr.3( obligatorie)Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf. Ordin nr 314/2010.Se completeazaFormular: 3 Cerinta nr. 4( obligatorie)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul I.J.J. Braila, in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Silion Vasile, Constantin Emil, Preda Misu, Bogdan Sandica, Mihaescu Florin, Florea Gheorghe, Papuc Gabriela..Se completeazaFormular: 4Cerinta nr.5(obligatorie)Certificatul fiscal eliberat deCompartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaCerinta nr. 6 (obligatorie)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Cerinta nr. 1(obligatorie) Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare / altele echivalente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1( obligatorie)Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2( obligatorie)Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1(obligatorie)Documente prin care operatorul economic sa demonstreze natura si cantitatea de produse pe care le-a furnizat si prin care ofertantul / candidatul isi sustine experienta similara, Cerinta nr. 2(obligatorie)Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in aceste sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire laspecificatii sau standarde relevante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct si nerestrictionat din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer