Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare de carburanti pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 337117
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UM 0586 Miercurea Ciuc
Numar invitatie: 337117/10.10.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare de carburanti pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0586 Miercurea CiucCod fiscal: 4367825, Adresa: str. George Cosbuc, nr. 74, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266312102, Fax: 0266312102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare de carburanti pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de carburanti cu livrare de la statii de distributie prin utilizarea bonurilor valorice, dupa cum urmeaza: - ?Benzina euro fara plumb?;
- ?Motorina euro (EN 590)?;
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia pentru participare in conformitate cu prevederile referitoare la cuantumul si forma de prezentare a acesteia, dupa cum urmeaza: : Benzina euro fara plumb ? valoare garantie = 127 776, 00 lei;: Motorina (EN 590) ? valoare garantie = 162.624, 00 leiCuantumul garantiei de participare (in total) = 2.904, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, eliberata/eliberat conform Formularul nr. 1; -dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu scanata in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, urmand ca dovada constituirii acesteia sa fie prezentata si la sediul U.M. 0586 Miercurea-Ciucde de catre toti operatorii economici. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Valoarea de 2.904, 00 lei reprezinta suma care va putea fi retinuta, din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre autoritatea contractanta in cazul in care C.N.S.C. va respinge o eventuala contestatie ca nefondata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 4).2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii acestora la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor art. 116 alin. 9 C. Pr. Fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 5) DOCUMENTUL SCANAT VA FI DEPUS IN SEAP LA SEC?IUNEA , , DOCUMENTE DE CLARIFICARE?.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 6).5. Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 2).6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 3) DOCUMENTUL SCANAT VA FI DEPUS IN SEAP LA SEC?IUNEA , , DOCUMENTE DE CLARIFICARE?.- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Iamandi Dan, Baesu Constantin, Ionescu Monica, Popescu Laurentiu, Iamandi Ramona, Radu Toderita.NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei;? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.Se va depune la data depunerii ofertei.NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, are obligatia de a trimite, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata. DOCUMENTUL SCANAT VA FI DEPUS IN SEAP LA SECTIUNEA , , DOCUMENTE DE CLARIFICARE?.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate furnizarea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil aferent anului 2011 din care rezulta cifra de afaceri in domeniul de activitate (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizat si inregistrat de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Documentele trebuie prezentate in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?., 2. Fisa de informatii generaleCifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Reteaua de distributie carburanti.1. Se va anexa lista cuprinzand locatiile statiilor din reteaua de distributie proprie de pe teritoriul Romaniei.Nota: Operatorul va face dovada ca detine cel putin o statie de distributie in fiecare judet., NOTA.1: Oferta si documentele care o insotesc trebuie sa fie redactate in limba romana. Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in co;pii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online de pe site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer