Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU de furnizare de Combustibil pentru incalzirea spatiilor TIP M cu putere calorifica de minim 9800 kcal/kg


Detaliu pentru invitatia numarul 355607
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dobrogea" al judetului Constanta
Numar invitatie: 355607/12.11.2013
Denumire contract: ACORD CADRU de furnizare de Combustibil pentru incalzirea spatiilor TIP M cu putere calorifica de minim 9800 kcal/kg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dobrogea" al judetului ConstantaCod fiscal: 4300558, Adresa: Str. Mircea cel Batran, nr. 110, Constanta, Telefon: 0241617381, Fax: 0241665523
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mircea cel Batran, nr. 110, Constanta, Romania, cod postal: 900663, telefon: +40 241617381, fax: +40 241665523, persoana de contact: Gheorghe Paul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mircea cel Batran, nr. 110, Constanta, Romania, cod postal: 900663, telefon: +40 241617381, fax: +40 241665523, persoana de contact: Gheorghiu Nicusor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU de furnizare de Combustibil pentru incalzirea spatiilor TIP M cu putere calorifica de minim 9800 kcal/kg
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona combustibil pentru incalzirea spatiilor TIP M prin incheierea de contracte subsecvente de furnizare de cantitati de combustibil TIP M ncesar pentru incalzirea spatiilor cu putere calorifica de 9800 kcal/kg.Locul principal de livrare : la subuniatile ISU ?Dobrogea? : - Det. Medgidia, Medgidia, jud. Constanta, - Statia Midia, DJ Midia-Navodari, jud. Constanta.cod CPV 09135100-5
II.1.6) CPV: 09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 - 316, 379 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum GP de 2% din val max estimata fara TVA a acordul cadru, in valoare de 6327lei sau echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: a) Scrisoare de GB cf Formular 3 din Caietul de sarcini, b) virament bancar in contul RO08TREZ2315005XXX000386, deschis la Trez Constanta, insotita de un document prin care se specifica destinatia.Perioada de valabilitate a scrisorii de garantie: 45zile de la data limita stabilita ptr depunerea ofertelor.c) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.Cf prev art16 din Lg.346/2004, se accepta constituirea GP in cuantum de 50% din val solicitata, daca se face dovada incadrarii in categoria IMM, prin prezentarea, la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, a declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM prev in Anexa 1 la Lg.346/2004.Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a completa conform prev din actul normativ mentionat, va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op.economici.GP emisa in alta limba decat romana se prezinta in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In baza art278^1 din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de op.economic in cadrul procedurii de atribuire, ca nefondata, AC va retine contestatorului o parte din GP.GP se va restitui in conformitate cu prev art.88 din HGR925/2006. Ofertele care nu vor fi insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei GP, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise.Documentul se ataseaza la exteriorul plicului ce contine oferta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in procent de 8% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, iar modalitatea de constituire a garantiei de buna executie este in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din HG 925/2006, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Model conform formularul nr.10 din Caietul de sarcini), ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (ordin de plata) in contul ISU ?Dobrogea? al jud. Constanta cu nr. RO08 TREZ 2315 005X XX00 0386 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 4 din Caietul de sarcini. Neprezentarea acestuia va atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contactului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 5 din Caietul de sarcini. Neprezentarea acestuia va atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contactului de achizitie publica.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP Nr. 314 / 2010) ? Formular nr. 12 din Caietul de sarcini. Neprezentarea acestui certificat completat duce la excluderea ofertantului. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 pentru evitarea conflictului de interese, din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 13 din Caietul de sarcini. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Jianu Viorel, Ion Vladut, Constantinescu Angela, Popescu Cristina, Panaete Anca, Sogarescu Florin, Pana Gili Gabriel, Gheorghe Paul, Sisea Viorel, Gheorghiu Nicusor, Dragomir Alexandru.5. Se completeaza formularul ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, conform Formularul nr. 6 din Caietul de sarcini.6. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a.) certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b.) certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor prin care ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte: -ca are inscrisa in obiectul de activitate, potrivit Clasificarii activitatilor din economia nationala - CAEN, activitatea de comercializare a produsului energetic care face obiectul achizitiei ce urmeaza a se desfasura;Certificatul constatator se va depune in oricare dintre formele: in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, potrivit prevederilor art.5, alin(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc, in etapa evaluarii ofertelor, a depus certificatul constatator emis de ONRC in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine o cerinta obligatorie este aceea ca documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si sa fie prezentate in traducere in limba romana legalizata si autorizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) cu cel mult 30 de zile inainte de data limita depunerii ofertei, iar informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate furnizarea produselor ofertate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea documente relevante conform art.185 din O.U.G. nr. 34/2006, din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010 ? 2012). Cifra de afaceri trebuie sa fie mai mare sau egala decat valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent de 104.839 lei fara TVA)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Conditie de calificare. Certificare SR EN ISO 9001:2008 la ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer