Achizitie publica - Acord cadru de furnizare de consumabile pentru imprimante si plottere
Detaliu pentru invitatia numarul 344456
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344456/28.03.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare de consumabile pentru imprimante si plottere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M.0296 BUCURESTICod fiscal: 14381010, Adresa: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 021.305.47.47, Fax: 021.231.49.84
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021102, telefon: +40 213054747, fax: +40 212314984, persoana de contact: ANCA FLORESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare de consumabile pentru imprimante si plottere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare de consumabile pentru imprimante si plottere
II.1.6) CPV: 30145000-7 - Piese si accesorii pentru masini de calcul (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 814.59 - 558, 366.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare a acordului cadru este de 11167.35 lei. Detaliere pentru fiecare lot conform Anexei B?Detalii privind loturile?.Ofertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta o declaratie in acest sens (cf. prevederilor Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 65 de zile de la data limita de depunere a ofertelorMod de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in lei sub forma de Scrisoare de garantie bancara (formularul 10)/ Scrisoare de garantie asigurativa / virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO15 TREZ 7025 005X XX00 8306 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti (Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor).Cursul de schimb leu/euro: 1 euro =4, 3573 lei, comunicat de BNR, valabil pentru data de 04.03.2013.Garantia de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si COPIE.Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare.In cazul in care ofertantii depun contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului garantia de participare (cf. art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), astfel: lot 2:972, 84 lei, lot 3:1.189, 26 lei, lot 18:1.078, 00 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din valoarea fara TVA a acestuia si se depune in max. 15 zile de la data semnarii contractului, cu o valabilitate ce va depasi cu 14 zile data procesului verbal de receptie (aferent contractului subsecvent incheiat).Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.Ofertantul va completa ?Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea? in conformitate cu Formularul 4 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 4 va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.b.Ofertantul va completa ?Declaratia din cuprinsul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006? in conformitate cu Formularul 5 (Sectiunea ?Modele de formulare?); tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta ?Declaratia din cuprinsul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/ 2006 ? conform prevederilor Legii 279/2011;?ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinO.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare nu vor fi admisi.c.Ofertantul va completa ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? in conformitate cu Formularul 6 (Sectiunea ?Modele de formulare?).d.Ofertantul va depune ?Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice? eliberat de Agentia Nationala deAdministrare Fiscala sau de Administratia Financiara, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.e.Ofertantul va depune ?Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice? eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.f.Ofertantul va completa ?Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, in conformitate cu Formularul 7 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 7 va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.?Persoane din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv aprobarea bugetului autoritatii contractante: - dl. Statescu Gabriel, dl. Mitroi Codrut, dna. Dumitru Sabina, dna. Florescu Anca.g.Ofertantul va completa ?Certificatul de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta?, in conformitate cu Formularul 8 (Sectiunea ?Modele de formulare?) a.Ofertantul va prezenta ?Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial?, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Datele precizate in certificat trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.?Pentru persoane juridice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri, in functie de calitatea in care acestia participa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct, nerestrictionat si deplin in S.E.A.P. si/sau la sediul autoritatii contractante din str. Dinu Vintila nr. 8 Sector 2 ca urmare a unei cereri scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 15:17