Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de "furnizare de hartie pentru fotocopiatoare si xerografica "


Detaliu pentru invitatia numarul 319804
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DOLJ
Numar invitatie: 319804/01.02.2012
Denumire contract: Acord cadru de "furnizare de hartie pentru fotocopiatoare si xerografica "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DOLJCod fiscal: 4416952, Adresa: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Craiova, Telefon: 0251410890, Fax: 0251410890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Craiova, Romania, cod postal: 200761, telefon: +40 251410890, fax: +40 251410890, persoana de contact: Adrian-Mihai Pitis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de "furnizare de hartie pentru fotocopiatoare si xerografica "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de hartie pentru fotocopiatoare si xerografica la sediul D.G.F.P.Dolj, din Municipiul Craiova, strada Mitropolitul Firmilian, nr.2.
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura este stabilita in suma fixa de 7080.00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul de constituire se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO09TREZ2915005XXX000140 deschis la Trezoreria Municipiului Craiova.Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50 % a garantiei de participare si a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va afce conform prevederilor legale.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata, suma de 3540.00 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din H.G.nr.925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G.nr.1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Declaratia privind eligibilitatea - modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului " Declaratie privind eligibilitatea " - formular 12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 di OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2 - Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 - modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a, b) si d) - formular 12 B.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale si unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau in copie conform cu originalul.Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie conform cu originalul.Pentru persoanele juridice straine : - operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( Certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr.3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura-modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului "declaratie privind calitatea de participant la procedura "- formular 12C.Cerinta nr.4 - Declaratiaprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006; modalitatea de indeplinire : declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006-formular nr.3.Cerinta nr.5 - Declaratia privind respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului" certificatul de participare cu oferta independenta " formular nr.4.Documentele de calificare pot fi prezentate si in copie conform cu originalul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : -D-nul Calinoiu Eugen Costel - Director Executiv al D.G.F.P.Dolj.-D-nul Pitis Adrian Mihai - presedinte comisie de evaluare, cu dret de vot, -D-nul Georgescu Emanuel Andi - membru comisie de evaluare, cu dret de vot, -D-na Lupu Mihaela Sorina - membru comisie de evaluare , cu dret de vot, -D-na Capatana Emilia - membru comisie de evaluare , cu dret de vot, -D-na Bonciu Stefania Catalina - membru comisie de evaluare, cu dret de vot. Cerinta nr.1 - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a ctivitatii profesioanle vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 - Informatii privind situatia economico-financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta nr.1 - declaratia privind lista cu cinci contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare din ultimii trei ani;, cerinta nr.2 - recomandari/acte constatatoare; cerinta nr.1 - documente care fac dovada conformitatii: certificatul de calitate si conformitate sau declaratia de conformitate., cerinta nr.2 - certificatul care fac dovada standardului de asigurare a calitatii-certificatul ISO 9001 sau echivalentul;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer