Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE DE MEDICAMENTE - TOXINA BOTULINICA DE TIP A de 500 ui.


Detaliu pentru invitatia numarul 341551
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul Medical Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie pentru Copii Dr. Nicolae Robanescu
Numar invitatie: 341551/04.01.2013
Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE DE MEDICAMENTE - TOXINA BOTULINICA DE TIP A de 500 ui.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie pentru Copii Dr. Nicolae RobanescuCod fiscal: 21101334, Adresa: Str. Dumitru Minca, Nr. 40, Sect. 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0214600068, Fax: 0214600068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937, persoana de contact: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE DE MEDICAMENTE - TOXINA BOTULINICA DE TIP A de 500 ui.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente - TOXINA BOTULINICA DE TIP A de 500 ui.
II.1.6) CPV: 33632200-1 - Miorelaxanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 556, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum fix (aferenta procentajului de 1%), respectiv 5.562, 50 ron. Perioada de valabilitate a garantiei 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Constituirea garantiei de participare se va face sub forma atat a unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari (Polita de asigurare), cat si sub forma de Ordin de plata. Scrisorea de garantie bancara ? se completeaza conform formularului nr. 4 din sectiunea Formulare. Neconstituirea garantiei de participare sub forma ceruta mai sus si neprezentarea acesteia la data si ora depunerii ofertelor in SEAP, atrage dupa sine respingerea ofertei.*NOTA: contul IBAN pentru garantii de participare la licitatii sau cereri de oferte este RO12TREZ7045005XXX005714, deschis la Trezoreria Sector 4.Se va lua in calcul cursul de referinta comunicat de BNR in ziua precedenta deschiderii ofertelor din SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA (daca este cazul). Modul de constituire a garantie de buna executie se va face conform art.90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006 si prevederolor HG nr.1045/2011 ? scrisoare de garantie bancara ? formularul 6 din sectiunea Formulare, sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular 1 din sectiunea Formulare sau Cazier fiscal/judiciar/certificat echivalent; ?i pentru ter? susu?inator, daca este cazul.(mod de prezentare = original)Cerinta nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: prezentare formular 2 din sectiunea Formulare; ?i pentru ter? susu?inator, daca este cazul.(mod de prezentare =original)Cerinta nr. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formular 9 din sectiunea Formulare(mod de prezentare =original)Cerinta nr. 4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)Cerinta obligatorie: prezentare formular 10 din sectiunea Formulare; ?i pentru ter? susu?inator, daca este cazul.(mod de prezentare =original)Persoanele din cadrul centrului cu func?ii de decizie in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire: Conf.univ.dr. Padure Liliana ? Manager, Ec. Te?coi Alina Mariana ? Director Financiar-Contabil, Cons.juridic Buica Oana Carmen, Ec. Chirica Mihaela, Farm.specialist Anghel Iulia, Dr. Axente Mihaela, Contabil Popa Elena (membrii Comisiei de evaluare), Kinet.coordonator Dragan Florin, As.farm. Talpeanu Lucian, As.sef. Bordeianu Corina ?i Satist. Badea Leontina (rezervele Comisiei de evaluare).Cerinta nr. 5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeCerinta obligatorie: certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(mod de prezentare = copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata) Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1.Certrtificat constatator emis deORCCerinta obligatorie(mod de prezentare = copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)In perioada de evaluare autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a cere ofertantului clasat pe primul loc (inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire) sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineCerinta nr. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta obligatorie(mod de prezentare = copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Fisa « Informatii generale » cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Cerinta nr. 2.Bilant contabil la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Experienta similaraSe pot prezenta min.1 contract ?i max.2 contracte ce au ca obiect furnizarea de medicamente/produse farmaceutice., Cerinta nr. 2.Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani Cerinta nr. 1.Prezentare certificat ISO 9001 - Sistem de Management al Calitatii, sau Alte certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii; www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer