Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare de medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 321056
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Boli infectioase, Dermatovenerologie si Psihiatrie Baia Mare
Numar invitatie: 321056/01.03.2012
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare de medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Boli infectioase, Dermatovenerologie si Psihiatrie Baia MareCod fiscal: 3627501, Adresa: Str.Vasile Lucaciu, nr.42, Baia Mare, Telefon: 0262 215292, Fax: 0262 215348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Vasile Lucaciu, nr.72, Baia Mare, Romania, cod postal: 430341, telefon: +40 262215292, fax: +40 0262215348, persoana de contact: VIORICA CHERECHES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare de medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de medicamente conform specificatiilor din ANEXA B si caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 073.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Total garantie=5250, 74lei (2625.37lei pt. IMM).Cuantumul garantiei de participare se regaseste in anexa B (loturi).Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul: Spitalul de Boli Infectioase si Psihiatrie Baia Mare (CUI 3627501), RO67TREZ4365006XXX007322, deschis la Trezoreria Baia Mare, Maramures, Romania.Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: LOT18-640, 87 LEI(320, 44 lei pt I.M.M);LOT20-1164, 51LEI (582, 26lei pt. I.M.M.), (calculat conform litera a). Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab. cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte.Garantia de participare trebuie depusa in original la sediul autoritatii contractante inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contract va fi de 10 % (5% IMM) din pretul contract de furnizare fara T.V.A. Garantia de buna executie a contract se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif si copl ult, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - SBIP Baia Mare. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - F12) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - F23) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F3.Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Doctor Chereches Viorica - manager-Economist Rusu Ludovica - director financiar contabil-Inginer Harlisca Cornel - sef serviciu administrativ-Inginer Chircea Cristian - referent de specialitate - responsabil procedura-Jurist Popa Augustin - consilier juridic- Hosu Elena - asistent medical - farmacie4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - F45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certficatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor .Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? .2.Autorizatie de distributie angro-Autorizatie de distributie angro eliberata de catre Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia financiara - Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an. In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Declaratie privind cifra de afaceri globala; Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: (2008-1 euro=3, 6827 lei; 2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010-1 euro= 4, 2099 lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic participant prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer