Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE DE PRODUSE AGROALIMENTARE
Detaliu pentru invitatia numarul 350910
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350910/23.07.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE DE PRODUSE AGROALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 02399 BrailaCod fiscal: 9005052, Adresa: Str Portul Militar Varsatura, Braila, Telefon: 0239652837, Fax: 0239/684893
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Portul Militar Varsatura, Braila, Romania, cod postal: 817027, telefon: +40 239684893, fax: +40 239684893, persoana de contact: Alexandra Mironica, Marian Dobrila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Portul Militar Varsatura, Braila, Romania, cod postal: 817027, telefon: +40 239684893, fax: +40 239684893, persoana de contact: Alexandra Mironica, Marian Dobrila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE DE PRODUSE AGROALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea produselor agroalimentare, prevazute la pct. II.2.1. Cantitatea totala sau domeniul. din prezenta documentatie de atribuire , necesare hranirii personalului unitatii.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 164, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1. Produse de origine animala, carne si produse din carne-800 leiLot 2. Peste preparat si conserve de peste-5 leiLot 3. Fructe, legume si produse conexe-520 leiLot 4. Uleiuri si grasimi animale sau vegetale-60 leiLot 5. Produse lactate-80 leiLot 6. Produse de morarit, amidon si produse amilacee-30 leiLot 7. Cafea, ceai si produse conexe-20 leiLot 8. Condimente si mirodenii-40 leiLot 9. Diverse produse alimentare-20 leiLot 10. Bauturi fara alcool-85 lei1.Garantia de participare va fi valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.2. Mod de constituire si exprimare a garantiei: - prin virament bancar, in contul RO 70 TREZ 1512 3600 120X XXXX, deschis la Trezoreria Braila, cod fiscal 9005052, ordin de plata vizat de banca emitenta la care s-a facut depunerea garantiei, confirmat pana la data depunerii ofertelor;
-prin depunere la casieria unitatii a sumei in numerar.-prin instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatiicontractante, in cuantumul si pentru perioada prevazuta ? perioada de valabilitate a ofertei3.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, separat de plicul care cuprinde oferta, la vedere, anexata la scrisoarea de inaintare. Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valorile precizate in cadrul punctului III.1.1.a) Garantie de participare, insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM Formular nr. 12 din? Modele de formulare.4.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent in parte, conform art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 5% dinvaloareacontractului, fara TVA, sau 2, 5% din valoarea contractului, fara TVA, in cazul IMM-urilor.2. Contul pentru garantii al autoritatii contractante: RO 70 TREZ 1512 3600 120X XXXX, deschis la Trezoreria Braila, cod fiscal 9005052.3. Garantia de buna executie se va constitui si va fi prezentata autoritatii contractante, in original, la data semnarii contractului, exceptie facand situatia cand operatorul economic are nevoie de contractul de achizitie publica semnat in vederea obtinerii scrisorii de garantie, caz in care termenul este de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. Formular nr. 4 din ? Modele de formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr.2 - sa depuna oferta independenta;Cerinta nr.3- neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare; Formular nr. 7 din? Modele de formulare?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare; Formular nr. 8 din? Modele de formularePersoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente echivalente declaratiilor referitoare la prevederile art. 180 si art. 181, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine/tara unde sunt stabilite. Acolo unde aceste documente nu au echivalent este suficienta completarea declaratiilor prezentate ca model in documentatia de atribuire.?Certificat atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale), din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.181 lit.c din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul.?Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in baza ordinului ANRMAP Nr. 314/2010 Formular nr. 13 din? Modele de formulare.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare Formular nr. 5 din? Modele de formulare;Precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Constantin ANDREI, Marian SERBAN, Gabriel BERCARU, Florin BRATOSIN, AlexandraMIRONICA siAngela UNTARU.?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular nr. 12 din? Modele de formulare; ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul are ca obiect de activitate producerea si/sau comercializarea produselor agroalimentare care sunt cuprinse in prezenta procedura. In cazul prezentarii unei copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, aceasta va fi semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului/candidatului.? Autorizatie sanitar veterinara de functionare: autoritatile cu drept de eliberare a acestui document sunt- DIRECTIILE SANITAR VETERINARE din zonele unde sunt inmatriculate societatile in cauza. (acte normative de reglementare: MS nr. 1030/2009 si HG 857/2011)Cerinta obligatorie: prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, iar datele inscrise in Certificatul constatator sa fie cele reale/ actuale la data deschiderii ofertelor: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii;
- vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor pentru care depune oferta.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica avand ca obiect de activitate productia si/sau comercializarea produselor/sortimentelor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru incheierea acordului-cadru.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de catre ofertanti/candidati a bilantului contabil pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) si a Fisei de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globale - Formular nr. 6 din? Modele de formulare, conf. art 185 lit.c) din OUG 34/ 2006.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? (valori, perioade de livrare, beneficiari). In vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii ca persoana juridica a fiecarui ofertant. -sa faca dovada ca care implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 21:15