Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE DE PRODUSE AGROALIMENTARE PENTRU APLICATII SI A UNOR COMPLETE DE HRANA


Detaliu pentru invitatia numarul 357329
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: unitateamilitara01144roman
Numar invitatie: 357329/04.02.2014
Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE DE PRODUSE AGROALIMENTARE PENTRU APLICATII SI A UNOR COMPLETE DE HRANA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialunitateamilitara01144romanCod fiscal: 27367077, Adresa: str. Prof. Dumitru Martinas nr. 2 Roman, Neamt, Roman, Telefon: 0233741402, Fax: 0233740228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: U.M. 01144 Roman, str. Prof. Dumitru Martinas nr. 2, jud. Neamt, Roman, Romania, cod postal: 611047, telefon: +40 233741402, fax: +40 233740228, persoana de contact: DANUT MAXIM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 01144 Roman, str. Prof. Dumitru Martinas nr. 2, jud. Neamt, Roman, Romania, cod postal: 611047, telefon: +40 233741402, fax: +40 233740228.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE DE PRODUSE AGROALIMENTARE PENTRU APLICATII SI A UNOR COMPLETE DE HRANA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea produselor agroalimentare pentru aplicatii: oua, cartofi, radacinoase, legume proaspete, fructe proaspete, citrice, carne de pasare, carne de porc, carne de vita, salamuri, specialitati din carne, carnati, pateu de ficat, masline, peste, miere, conserve din peste, conserve din legume, gem, dulceata, sucuri naturale fructe, ulei masline, ulei din floarea soarelui, lapte de vaca, smantana, unt proaspat, branza, cascaval, iaurt, zahar, ciocolata, faina, cereale, gris, cacao pudra, paine si produse de panificatie, arome, condimente, apa minerala, sucuri, cafea, bauturi racoritoare, seturi tacamuri si pahare din plastic, cutii carton, sevetele.Asigurarea unor complete de hrana (un complet de hrana cuprinde: apa, bauturi instant, ceai, conserve, dextroza, paine, sare, zahar, tacamuri si pahare din plastic, spirt solid, servetele, chibrituri, suport incalzit conserve, cheie desfacut conserve, comprimate pentru dezinfectarea apei, cutie din carton).
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 886.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantiile de participare pentru fiecare lot de produse sunt specificate in anexa B ? Informatii privind loturile.2.Daca ofertantii doresc sa constituie garantia in valuta, data de referinta la care se face echivalenta leu/ alta valuta (cursul BNR) este data publicarii invitatiei.3. Valabilitatea garantiei este de 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor si coincide cu perioada de valabilitate a ofertei.4. Se vor respecta prevederile art. 86 din H.G. 925/2006;5. Mod de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (cont de depuneri/ incasari RO07 TREZ 4925 005XXX00 4010 la Trezoreria Roman, cod fiscal 27367077) ? instrument de plata (ordin de plata etc) vizat de banca emitenta la care s-a facut depunerea garantiei de participare, confirmat pana la data deschiderii ofertelor;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei stabilite, in numerar;
- prin instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatiicontractante, in cuantumul si pentru perioada prevazuta ? perioada de valabilitate a ofertei (model orientativ - Formularul nr. 4);6. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor, separat de plicul care cuprinde oferta, la vedere, anexata la scrisoarea de inaintare. Pt IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%, asa cum este precizat in anexa B - Informatii privind loturile. In acest caz dovada constituirii gar. va fi insotita de Decl.pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formularului nr.5)7. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 (in masura in care eventuala contestatie va fi respinsa pe fondde catre C.N.S.C.) este de 1.941, 20 leipentru lotul 1.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent in parte, conform art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 5% dinpretul contractului, fara TVA, sau 2, 5% din pretul contractului, fara TVA, in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui si va fi prezentata autoritatii contractante, in original, la data semnarii contractului, exceptie facand situatia cand operatorul economic are nevoie de contractul de achizitie publica semnat in vederea obtinerii scrisorii de garantie, caz in care termenul este de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. (model orientativ - Formularul nr. 9).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr.1 - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr.2 ? sa depuna oferta independenta;Cerinta nr.3 ? neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.1.Declaratie privind situatia personala din care sa reiasa ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr.1);1.2. Certificate de atestare fiscala, astfel incat din acestea sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (conform art.181 lit.c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in baza ordinului ANRMAP Nr. 314/2010 (Formularul nr.2);3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr.3) - precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica, sunt Ioan LAHMAN, Virgil-Constantin CIUGUDEAN, Daniel PLESCA, Danut MAXIM, Dan DOSPINESCU, Daniel PATRANIA, Gheorghe COLESCU, Iulian GAFTON, Costel PRISACARIU.Incadrarea ofertantului in situatiile prevazute de catre art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atragere excluderea acestuia de la procedura de atribuire a contractului. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr.1 ? Sa faca dovada inregistrarii legale a activitatii pe care o presteaza;Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ce se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie certificata ?conform cu originalul? ? sub semnatura si stampila ofertantului.Cerinta obligatorie: prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii;
- informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta valabila daca se depune oferta pentru lotul nr. 2/ si pentru lotul nr. 2: - Prezentarea unei mostre de produs, respectiv 1(una) bucata , ,Complet de hrana conform normei 11 cu 2505 calorii? pana la data limita de depunere a ofertelor. -sa faca dovada ca care implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer