Achizitie publica - Acord cadru de furnizare de produse: Lot 1 ? Ulei pentru gatit si Lot 2- Zahar alb
Detaliu pentru invitatia numarul 340208
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340208/28.11.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare de produse: Lot 1 ? Ulei pentru gatit si Lot 2- Zahar alb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: 0261-768830, int 108, Fax: 0261-768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Romania, Secretariat, cod postal: 440080, telefon: +40 261768830, fax: +40 261768830
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Satu Mare, str.Corvinilor nr.18, Biroul achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare de produse: Lot 1 ? Ulei pentru gatit si Lot 2- Zahar alb
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de: LOT 1 : Ulei din floarea soarelui pentru gatitLOT 2 : Zahar alb
II.1.6) CPV: 15411200-4 - Ulei pentru gatit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 815.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2.456 lei, dupa cum urmeaza: Lot 1:1.504 leiLot 2:952 leiGarantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil, emis , in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Satu Mare - se prezinta obligatoriu, in original (formular nr.12 din sectiunea Modele de formulare). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Satu Mare nr. RO14TREZ5465006XXX000195, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Cod fiscal autoritate contractanta15418983Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvolatrii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (anexa nr.1 din Legea 346/2004).Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata autoritatea contractanta iiva retine o parte din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO14TREZ5465006XXX000195 deschis la Trezoreria Satu Mare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract.Nu se accepta modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru IMM-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Op ec participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalit de indepl: se va completa de catre toti op ec participanti la procedura: Formularul Decl priv eligib- formular nr.2;Cerinta nr.2: Op ec participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in sit prev la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modific si complet ult.Modalit de indepl: se va completa de catre toti op ec participanti la procedura Formularul Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi art. 181 din OUG nr. 34/2006- formular nr.3Cerinta nr.3: Op ec participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presed ANRMAP nr.314/2010 priv pun in aplic a certif de participare la licitatii cu of independenta.Modalit de indepl: se va completa de catre toti op ec participanti la procedura: formularul Certificat de participare la licitatie cu of independenta ? formular nr.4Cerinta nr.4: Op ec participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in preved art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modific si complet prin Legea nr. 337/2006, cu modific si complet ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti op ec participanti la procedura Formularul Decl priv neincadrarea in preved art. 69?1- formular nr.5Pers din cadrul aut contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organiz, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Pop Marcela-dir general, Gorgan Adriana-dir gen.adj.ec, StefMihai Adrian- presedinte Cons.Jud., Venemozer Ana Erica- dir executiv Cons.Jud., Manta Magdalena- sef serviciu financiar contabil Cons.Jud., Iaz Doina- sef birou achizitii publice, Felecan Eniko Beatrice- consilier juridic birou juridic, Radu Calina ? consilier juridic birou achizitii, Motiu Dana ? consilier birou achizitii.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prev la art. 69 lit. a), cu pers ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este exclus din procedura de atribuireCerinta nr.5Op ec participanti la procedura vor completa Decl priv calitatea de participant la procedura- formularul nr.6 din sectiunea Modele de formulareCerinta nr. 6Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de statModalitatea de indeplinire: certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr.7Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor localeModalitatea de indeplinire: certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca informatiile sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate deplata?Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul in original sau in copie legalizata.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declarati privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani.Cerinta nr.2: Ofertantul trebuie sa prezinte document constatator (recomandare/ recomandari) din partea beneficiarului/beneficiarilor, contractelor precizate in formularul 8 care sa confirme livrarea produselorcare fac obiectul procedurii.Cerinta nr.3: Decl care contine inf privind dotari, utilaje, echipament tehnologic, mijloace de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 13:55