Achizitie publica - Acord cadru de furnizare de prosoape plusate
Detaliu pentru invitatia numarul 319803
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319803/31.01.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare de prosoape plusate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295Cod fiscal: 4378891, Adresa: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592481, Fax: +40 264597553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, persoana de contact: Gabriela Nicoara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UM 02295, Biroul Achizitii, str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare de prosoape plusate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare de prosoape plusate - cantitate maxima acord cadru 17 100 bucati - prosoape plusate fata (cantitate minima acord cadru 1 bucata )
II.1.6) CPV: 39514100-9 - Prosoape (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant de part: 2804, 41.se constituie in fav. aut.contract, irevocabila iar plata se va face neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, in situatiile: a)ofertantul si-a retras oferta in per. de valab b)oferta sa fiind castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia in per. de valab. a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiindcastigatoare, ofert. a refuzat sa semneze contractul in per. de valab. a ofertei d)ofertantul a contestat un act al aut. contract. la CNSC iar CNSC respinge contestatia ca nefondata(in acest caz se va retine 1% din val acordului cadru)2.Se constituie prin: virament bancar sauprin instrument de garantare emis in conditiile legii.Pentru I.M.M., se poate constitui la50%din cuantum(declaratie de IMM)3.Valab. cel putin egala cu perioada de valab a ofertei.Aut. contract. poate solicita extinderea per. de valab. a ofertei.4Se prezinta in original la deschiderea ofertelor5.Va fi retinuta/restituita cf art. 87 si 88 din HG nr925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 completata si modificata care se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului subsecvent acorului-cadru si va avea data de valabilitate mai mare cu 14 zile decat data de incetare a contractului. Operatoriieconomici au dreptul de a depune garantia de buna executie si prin ordin de plata. In baza art90. alin 3 din HG 925/2006 si in conformitate cu prevederile acestuia, constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturipartiale, se va putea realiza printr-un acord al partilor exprimat in scris
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind participarea cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (Completarea de catre toti ofertantii/candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii /tertii sustinatori adeclaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. ? Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. In vederea completarii acestei declaratii precizamurmatoarele persoane ca avand functii de decizie in cadru autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Botog Gabriel, Meda Baicu, Husman Luminita, Daiescu Alexandru, Gabriela Nicoara, Ilea Mircea, Claudia Budai, Vancia Adrian, Bertalan Attila )Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului. Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii, prezentat in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
-nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Se va solicita ofertantilor clasati pe primele locuri(cei care fac obiectul semnarii acordului cadru) inainte de trasnmiterea comunicarii privind rezultatul proceduii, certificatul emis de ORC in original sau copie legalizat[Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate intraducere autorizataModele de declaratii se gasesc in sectiunea Modele de de formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In acest sens, in baza 188 alin. 1 litera d), operatorul economic va prezenta Buletine de analizasau rapoarte de incercare , emise de un laborator de analiza neutru acreditat RENAR, care sa ateste ca materialeledin care sunt confectionate produsele, corespund specificatiei tehnice din caietul de sarcini., Operatorul economic va depune mostre pentru produsele care fac obiectul licitatiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 12:13