Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare Detergenti


Detaliu pentru invitatia numarul 345818
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Numar invitatie: 345818/24.04.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare Detergenti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Miercurea CiucCod fiscal: 4245305, Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0745-630251, Fax: 0266-372133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530180, telefon: +40 372661265, fax: +40 266372137, persoana de contact: Lakatos Marta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul de achizitii publice al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare Detergenti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de , ,Detergenti", necesar sectiilor Spitalului Judetean de Urgenta.
II.1.6) CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 778.5 - 134, 483 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 1344, 83 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2)din Legea 346/2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si s a ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Gar. de part se constituie conform art. 86(1) din HG 925/2006. Cont RO71TREZ3515006XXX004081 Trezoreria M-Ciuc. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Data la care se va face echivalenta garantiei de participare se raporteaza la data limita a depunerii ofertelor, calculat la cursul de referinta lei/euro BNR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA -Garantia de buna executie poate fi constituita conform art. 90 dn HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Cont Garantie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoeria M-Ciuc
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare a)Completarea formularului ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? ( completata in conformitate cu Formularul nr.2)b)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in copie stampilata conform cu originalul si semnata ;c)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in copie stampilata conform cu originalul si semnata ;Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: "Certificat de participare cu oferta independenta", conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Completarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 "(evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respective Dr.Demeter Ferenc manager, Dr. Vitos Attila director medical, ec. Balazs Katalin director financiar contabil, as.pr. Domokos Ildiko director ingrijiri, jr. Marton Judit ? jurista institutiei, Csaszar Erika sef serviciu achizitii publice, Karoly Zita- sef.spalatorie, Mezei Gyorgy -administrator, Lakatos Marta-informatician, Vitos Hajnal-referent de specialitate, , Biro Edit-Terezia referent IA, Biro Ildiko referent I, Biro Maria referent II, Maftei Marina-As.med.Principal, dr. Singeorzan Sergiu- Medic resident, Bibo Emoke-As.med.Principal) din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . 1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului, precum si datele din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - in original sau copie legalizata, copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.legalizate.Documenteedificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului de furnizare solicitat: Aviz sanitar pentru plasarea pe piata a produsuluibiocid conform HG 956/2005. - copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul. Documentdin care sa rezulte activitateabactericida, fungicida , virucida si tuberculocidcf. SREN-urilor aplicabile in unitatile sanitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Completarea formularului nr. 5 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire ?? Informatii generale??conform art.185, alin.1 lit c)din OUG 34/2006, cuprinzand media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea formularului nr. 7 din fisierul Modele de formulare din Doc.de atrib.??Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani??, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati.Fisa tehnica de securitate a produsului conform cu Regulamentul CE 1907/2006.Fisatehnica a produsului ? din care sa rezulte caracteristicile fizico chimice si modul de utilizare.Se solicita declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitateaprodusului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC pentru fiecare produs ofertat.Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE.Conf.art.188, lit.e, din OUG 34/2006autoritatea contractanta solicita Mostre de produs. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : - Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei ? certificat ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant, copie semnata si stampilata pentru conformitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer