Achizitie publica - Acord cadru de furnizare "Diverse consumabile pentru DIALIZA"
Detaliu pentru invitatia numarul 356529
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356529/16.12.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare "Diverse consumabile pentru DIALIZA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: +40 269215050, Fax: +40 269215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oferta completa se va depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare "Diverse consumabile pentru DIALIZA"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: diverse consumabile pentru compartimentul de dializa; toate detaliile sunt in tabelul anexat si in anexa B
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 101.28 - 255, 238.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este calculata in anexa B si in tabelul Excel anexatSe poate constitui prin: -virament bancar depus in contul RO57TREZ5765006XXX011238;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul 7;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Formular 7aDovada constituirii va fi atasata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelor. De asemenea se va atasa in SEAP si centralizatorul garantiilor de participare. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul depunerii garantiei in alta valuta cursul de schimb va fi cel publicat de BRD din data de 05.12.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea(Formularul 3)- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 (Formularul 4)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor , conform prevederilor legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in cadrul SCJU SibiuManager: Dr. Vasile SpineanDirector medical: Dr.Radu ChiceaDirector Financiar contabil: ec.Mirela TataruDirector Administrativ: Bichicean PavelDirector Ingrijiri: as. Andrei MihuMembrii comisiei de evaluare proceduraPresedinte: Dr. Ioan BocaMembrii: Dorica NastaseAs. Sef Mioara Boeru- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeazaultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse care vizeazaultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari. Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 13:13