Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord Cadru de furnizare diverse medicamente, analgezice, antitrombotice, med. utilizate in cardiologie, med.impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale si alte med.pentru ginecologie


Detaliu pentru invitatia numarul 334553
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
Numar invitatie: 334553/30.08.2012
Denumire contract: Acord Cadru de furnizare diverse medicamente, analgezice, antitrombotice, med. utilizate in cardiologie, med.impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale si alte med.pentru ginecologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC FILANTROPIACod fiscal: 4532388, Adresa: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 318.89.49, Fax: 318.89.37
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 01171, telefon: +40 3188949, fax: +40 3188937, persoana de contact: Florica Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC FILANTROPIAAdresa: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, biblioteca/amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord Cadru de furnizare diverse medicamente, analgezice, antitrombotice, med. utilizate in cardiologie, med.impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale si alte med.pentru ginecologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Diverse medicamente, analgezice, antitrombotice, medicamente utilizate in cardiologie, medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale si alte medicamente pentru ginecologie - 61 loturi detaliate in Anexa privind loturile si in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 523, 254.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiedeparticipare: este precizata in anexa B - informatii privind loturile .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.La loturile cu valoare peste 63000 lei se aplica prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Modul de constituire a garantiei de participare: se constituie prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii(Formular 8)de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?.Contul IBAN in care se poate vira garantia este: RO45TREZ7015006XXX012143 deschis la Trezoreria sector 1Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorDeclaratii privind eligibilitatea ? conform Formularului 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formularului 2Declaratie ?Certificat de participare cu oferta independenta?, ? conform Formularului 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - conformFormularului5Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prof. Dr. Gheorghe Peltecu ?Manager; Ec. Mioara Burcea- Director Financiar Contabil; Oficiu Juridic ? Av. Butuc Stefan; Dr. Georgeta Grecu; Farm. Ileana Hersculeac; As. farm. Margareta Lacatus; As. farm. Maria Stan.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform Formularului6Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreazacu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat. Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului op.ec.Certificatul trebuie sa fie emis cu 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?)AC solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii prezentarea pentru conformitate, documentul(certificatul O.N.R.C) in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.(xerocopie semnata si stampilata ?conformcu originalul??)Autorizatie de punere pe piata, valabila la data limita de depunere a ofertelor ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului (ANM) ? in baza legii nr. 95/2006 (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conf.cu originalul?)Autorizatie de functionare a firmei emisa de M.S. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conf. cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer