Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare diverse vaccinuri de uz uman


Detaliu pentru invitatia numarul 353779
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Numar invitatie: 353779/17.09.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare diverse vaccinuri de uz uman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: +40 269215050, Fax: +40 269215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oferta completa se va depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare diverse vaccinuri de uz uman
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: diverse vaccinuri: IMUNOGLOBULINA ANTIRABICA , VACCIN RABIC, VACCIN TETANIC ADSORBIT
II.1.6) CPV: 33651600-4 - Vaccinuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 382, 530 - 439, 572 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Formular 7In cuantum de 2% din valoarea maxima estimata , fara TVA, a fiecarui lot, respective: lot 1-102 lei; lot 2-87.84 lei, lot 3-8601.6 lei.Se poate constitui prin: -virament bancar depus in contul RO57TREZ5765006XXX011238;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara.-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Formular 7aDovada constituirii va fi atasata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul depunerii garantiei in alta moneda, echivalenta lei/valuta va fi calculata la cursul BNRdin data de 29.08.2013.Conform Art. 2781*)din OUG.34/2006 cu completarile ulterioare- (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluisuma conform legii, pentru lotul 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(Formularul 3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 (Formularul 4)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaPersoanele care au legatura cu procedura de atribuire sunt: Membri Comitetului Director: Manager delegat: Dr. Radu ChiceaDirector Medical: Dr. Radu ChiceaDirector Financiar contabil: ec.Mirela TataruDirector Administrativ: Ec.Bichicean PavelDirector Ingrijiri: as. Andrei MihuComisia de evaluare: Presedinte: Farm. Primar: Aurora BobocMembrii: Dorica NastaseEc Raluca Burnete Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Conform art.183 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autorizatie de punere pe piata (APP), eliberata de catre Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului, in conformitate cu Legea 95/2006 privind reforma in sanatate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeazaultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse care vizeazaultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 06:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer