Achizitie publica - Acord cadru de furnizare energie electrica
Detaliu pentru invitatia numarul 357449
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357449/11.02.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare energie electrica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Oltenia -DoljCod fiscal: 4553984, Adresa: Craiova, str. C.D. Fortunescu, Nr.2, Craiova, Telefon: +40 0251510126, Fax: +40 0251510127
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare energie electrica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se va furniza catre achizitor energie electrica, de joasa tensiune, pentru punctele de consum din judetul Dolj
II.1.6) CPV: 09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 467, 500.18 - 565, 591.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
A) Valoarea garantiei de participare este de 5000 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor - cu 5 zile.B) Modalitati de constituire acceptate: -virament bancar in contul autoritatii contractante: RO41TREZ2915005XXX000146, deschis la Trezoreria Craiova;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
-prin plata la casieria autoritatii contractante.C) In cazul asociatiilor, garantia de participare va fi constituita de catre unul dintre asociati.D) Garantia de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti.E) In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficiade reducerea cu 50% a garantiei de participare.Retinerea garantiei de participare se va face conform art. 87 din H.G. 925/2006 si art.278^1 din OUG nr.34/2006. Daca C.N.S.C. respinge, ca nefondata, o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, conform art. 278^1 alin1 litera «b» din O.U.G.34/2006.Nota: Daca nu se face dovada constituirii garantiei de participare oferta este considerata inacceptabila.Garantia de participare se va prezenta in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerii ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in format electronic in sectiunea special prevazuta in SEAP numita documente de calificare si propunere tehnica.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 30 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societare de asigurari avand o valoare de 10% din valoarea contractelor subsecvente incheiate si valabila pe perioada desfasurarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006; -Formular 12) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; - Formular 23) Declaratie privind neincadrarea in 69^1 din O.U.G. 34/2006;Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de furnizare, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica in cadrul I.S.U. Dolj: Florea Constantin, Barbu Narcisa, Mladin Mihai, Nistor Teodor Cristian, Dumitru Valeriu Cristian, Moraru Luminita -Formular 34) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; - Formular 45) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor;6) Certificat de atestare fiscala privind plata la zi a impozitelor si taxelor locale, eliberat de primaria in care isi are sediul ofertantul, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor; 7) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;8) Licenta de furnizare pentru energie electrica, eliberata de ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor;9) Documente edificatoare pentru persoanele juridice/fizice straine;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 15:30