Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE FASOLE USCATA BOABE
Detaliu pentru invitatia numarul 328267
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328267/30.05.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE FASOLE USCATA BOABE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAUCod fiscal: 4278752, Adresa: Str. General Guse nr.3, Bacau, Telefon: 0234-524711, Fax: 0234-520852
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. General Guse nr.3, Bacau, Romania, cod postal: 600234, telefon: +04 234524852, fax: +04 234520456, persoana de contact: Mihaela Margasoiu; Liviu PASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciar Bacau Str. General Guse nr.3, Bacau, Romania, cod postal: 600234, telefon: +04 234524852, fax: +04 234520456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE FASOLE USCATA BOABE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de fasole uscata boabe, astfel: - cantitate minima de 16.895 kg- cantitate maxima de 17.334 kg
II.1.6) CPV: 03221210-1 - Fasole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 801.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 935 lei. perioada de valabilitatea a garantiilor este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. se poate constitui prin oricare din formele de virament bancar (Penitenciarul Bacau, CUI RO4278752, contul RO83TREZ0615005XXX000167, deschis la Trezoreria bacau;
- printr-un instrument emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior.in instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre cnsc;
-prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante;
- in cazul imm-urilor pentru obtinerea reduceriii de 50% din cuatumul garantiei de participare, conform prevederilor legii nr. 34/2004, art. 4 si art 16, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai inteprinderii interesate in incadrarea in categoria inteprinderilor micii si mijlocii. aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiiei de participare si se depun odata cu oferta.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea totala fara tva a celui mai mare contract subsecvent, conform art.89 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau, in cazul in care este redusa ca valoare prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, sau, daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata confomformularului nr. 1, din sectiunea formulare si modele.- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, semnata de repreentantul legal al ofertantului, completata conform formularului nr.2, din sectiunea formulare si modele.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, semnata de repreentantul legal al ofertantului, completata conform formularului nr.3, din sectiunea formulare si modele- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art 69^1 din oug 34/2006, semnata de reprezentatulul legal al ofertantului, completata conform formularului nr.4, din sectiunea formulare si modele. persoanele cu functii de decizie]n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, de la nivelul autoritatii contractante sunt: director- Comisar Luminta Anghel, dir.eco-administrativ-subcomisar Mihaela Margasoiu, Viza CFP-subcomisar Simona Vieriu, consilier juridic-inspector principal Marius Bolea, ofiter achizitii-inspector principal Pascu Liviu Florentin-Certificat de atesatre fiscala emis de Admintratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul - Certificat constatator eliberat de oficiul registrului comertului, de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate a ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul. in cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriide atribuire, acesta are obligatia de a prezenta pentru conformitatea documentului, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii general
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privind principalele livrari de produse similare din ultimi 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, Gratuit la solicitare, prin e-mail sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 11:57