Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru de furnizare filme Dry View (35x43)sau echivalent; sonde endotraheale fara balonas


Detaliu pentru invitatia numarul 343759
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 343759/13.03.2013
Denumire contract: acord cadru de furnizare filme Dry View (35x43)sau echivalent; sonde endotraheale fara balonas
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru de furnizare filme Dry View (35x43)sau echivalent; sonde endotraheale fara balonas
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 42
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: filme Dry View sau echivalent -developare uscata , dim. 35x43 ; sonde endotraheale fara balonas
II.1.6) CPV: 32354100-0 - Filme pentru radiologii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 140.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modalitati de constituire a garantiei de participare: conf. prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006 sau prin depunere numerar ca casieria unitatii noastre , cont trezorerie ? RO18TREZ3065006XXX010832 . Valabilitatea garantiei de participare :90 de zile incepand de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantum garantie de participare in lei : lot1-1000 lei; lot 2-50 lei. Curs lei/valuta: cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.la procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Sa fie eligibil-declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului , conf.art.180.? Sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006. declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea oferantului in prevederile art.181 din OUG 34/2006? Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Nr.crt. Numele si prenumele Functia1 Ungurianu SorinMembru titular CA2 Mihalcea LuceanMembru titular CA3 State JanaMembru supleant CA4 Deju MariaMembru supleant CA5 Sandu VioricaMembru titular CA6 Gasparoti CarmenMembru supleant CA7 Boldea ValentinMembru titular CA8 Georgescu Costinela Valerica Membru titular CA9 Botezatu DanMembru supleant CA10 Cristea DumitruMembru titular CA11 Lefter Mihaela Membru supleant CA12 Artimof Daniela Membru titular CA13 Bujoreanu Constanta Membru supleant CA14 Dr.Debita Mihaela Manager15 Dr.Firescu Dorel Director Medical16 Ec.Dobrea Valentina-AlinaDirector Financiar Contabil17 As.Med.Pr.Domniteanu Viorica Director Ingrijiri18 Ing. Partene Maria Presedinte comisieevaluare19 Jr.Nicolau Alinamembru comisie evaluare20 Ec.Grosu Alinamembru comisie evaluare21 Dr. Hanta Suzanamembru comisie evaluare22 Jr. Bocaneala Alina membru comisie evaluare?Certificat de participare cu oferta independenta -Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicaPersoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru verificare conformitatii documentului depus in oferta .-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conf. Legii 95/2006 si OMS1694/2008, pentru activitatea de comercializare/distributie dispozitive medicalePersoane juridice /fizice straine: -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Sa demonstreze conformitatea produselor Prezentarea de certificat de conformitate /declaratie de conformitate cu marcaj CE, sau orice alt document din care sa rezulte conformitatea produselor cu prevederile Directiei 93/42EEC.pentru dovedirea capacitatii tehnice se depunmostre pentru ambele loturi(pentru lotul nr.2-cate o mostra din fiecare dimensiune in parte2, 5;3;3, 5;4)la sediul autoritatii contactante pana la data limita de depunere a ofertelor-mostrele nu se returneazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer