Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE FILME RADIOGRAFICE SI SOLUTII DE PRELUCRARE A FILMELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 331602
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 331602/12.07.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE FILME RADIOGRAFICE SI SOLUTII DE PRELUCRARE A FILMELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 262275904, fax: +40 262275904, persoana de contact: NEMES ROMEO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "DR.CONSTANTIN OPRIS"-BAIA MARE, STR.GEORGE COSBUC , NR. 31-Capela spitalului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE FILME RADIOGRAFICE SI SOLUTII DE PRELUCRARE A FILMELOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1.DESCRIERE FILME RADIOGRAFICE MEDICALE DE UZ GENERALPROPRIETATI: un film cu sensibilitate ridicata si contrast mediu, sensibil la lumina albastra emisa de ecranele intensificatoare pe baza de pamanturi rare sau wolframat de calciu cu putere de emisie 200 sau 400.STRUCTURA FILMULUI: suport de poliester turnat cu emulsie pe ambele fete care se pot prelucra prin developare automata cu aparatele OPTIMAX si KODAK.2.DESCRIERE FILME RADIOGRAFICE PENTRU MAMOGRAFIEPROPRIETATI: film radiografic de 18 / 24 cm, cu sensibilitate si contrast ridicate, cu granulatie foarte fina a emulsiei.STRUCTURA FILMULUI: suport de poliester turnat cu emulsie pe una dinfete si cu strat antihalo pe cealalta fata, care se pot prelucra prin developare automata cu aparat KODAK.3. DESCRIERE SOLUTII DE PRELUCRARE A FILMELOR- solutii pentru prelucrare automata compatibile cu aparatele de developare indicate : OPTIMAX si KODAK
II.1.6) CPV: 32354110-3 - Filme pentru radiografii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Se solicita garantie de participare in valoare totala de5120 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara-prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Se solicita garantie de participare: -PachetFILME RADIOGRAFICE SI SOLUTII DE PRELUCRARE A FILMELOR-garantie de participare 5120 RONDe asemenea , ca urmare a art.98 din HG 625/2006, alin.(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi atasata de plicul exterior, pentru a da posibilitatea comisiei de evaluare sa returneze plicurile care contin documentele de calificare si propunerea tehnica si financiara nedeschise, in absenta garantiei de participare sau in cazul in care aceasta nu este constiuita in cuantumul si modalitatea stabilita de autoritatea contractanta.OFERTELEcare nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere si returnate nedeschise .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 din OUG 34/2006- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1- completata in conformitate cu Formularul nr.4 din Anexa Modele de formulareLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Dr. Pop Calin-ManagerAs. Pr. Bozga Lucia ?Director de ingrijiriDr.Zagreanu Teodora-Medic primar Sef sectieAs. Pr. Caraciuc Alexandrina-As.Pr. Sef SectieEc. Ing. Maar Gabriela ?Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize-Birou LegislativIng. Nemes Romeo- Birou Achizitii PubliceCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010.Se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Anexa Modele de formulareCerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul consolidat al statului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatulconstatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (Valabil la data depunerii ofertei) .Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Autorizatie de securitate radiologica pentru produs.-Autorizatie emisa de catre un organism abilitat de lege(CNCAN).Cerinta nr. 2Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE.Declaratie emisa de catre un organism abilitat de lege.Cerinta nr. 3Mostre: 2bucati din fiecare numar de film radiologic.Mostrele nu se vor factura, ele ramanand la Unitatea contractanta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN SEAP SAU LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer