Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare filme radiologice pentru radiografii 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 349031
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARA
Numar invitatie: 349031/20.06.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare filme radiologice pentru radiografii 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARACod fiscal: 4323403, Adresa: Str. Zaharia Boiu nr.40-42, Sighisoara, Telefon: 0265/771656, Fax: 0265/774006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare filme radiologice pentru radiografii 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia se refera atat la filmele pentru radiografii, sensibile la verde, la dimensiunile indicate in anexa B si care sunt cu developare cu solutii cat si la filmele pentru computer tomograf cu developare uscata.
II.1.6) CPV: 32354100-0 - Filme pentru radiologii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 230 - 69, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este de 1% din valoarea maxima estimata a acordului cadru in cuantum de 695 lei pe total acord cadru estimat, defalcata pe loturi in anexa B. Termen de valabilitate al garantiei de participare - 60 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor Autoritatea contractanta va actiona asupra garantiei de participare in conformitate cu prevederile art.278ind 1(1)si(2) pentru loturile descrise in anexa B, in cuantumul calculat in conformitate cu prev art.278 ind.1 alin (1) lit a.doar conditiile in care un lot depaseste pragul valoric prevazut la art.19 din O.U.G. 34/2006 reactualizata. Modalitatea de indeplinire a acesteia: - Instrument de garantare, emis de catre o societate bancara sau de asigurari(in original - Formular nr.6) . - Depunere in numerar la casieria unitatii pana la data limita de depunere a ofertelor. - Virare prin ordin de plata in contul Spitalului Municipal Sighisoara RO76TREZ4785041XXX000090 CUI :4323403. Pentru calculul echivalentei unei gsrantii de participare constituita in alta moneda decat leul, se va lua in calcul cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenullimita de primire al ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Scrisoare de inaintare - Formular Nr. 82. Declaratie privind eligibilitatea - Formular Nr. 13. Certificat de participare la licitatie cu oferta idependenta (conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 ) - Formular Nr.44. Declaratie privind neincadrarea in predederile art.69ยน din OUG nr.34/2006 - Formular Nr.9Perosane cu functii de decizie in cadrul AC privind organizarea , derularea si finalizare a contractului: Manager - Dr.Masca Aurelia ; Director Medical - Tarcoveanu Carmina ;Director financiar contabil - Ec. Zablau Anca ; Presedinte comisie evaluare - Buica Adrian inspector achizitii publice ; Membrii comisie de evaluare : Ec.Bardas Calin din cadrul biroului aprovizionare, Ec. Muntean Adriana din cadrul compartimentului financiar contabil , Consilier juridic Aroneasa Florin din cadrul compartiment juridic, Birisu Pandrea Petronela- asistenta sefa farmacie5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificariile si completarile ulterioare . ? Formular Nr. 26. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de autoritatea competenta din care sa rezulte situatia datoriilor scadente lunii anterioare depunerii ofertelor.7. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de autoritatea competenta din care sa rezulte situatia datoriilor scadente lunii anterioare depunerii ofertelor.Toate documentele vor fi depuse in SEAP pentru fiecare lot ofertat individual 1.Certficat constatator, eliberat de Oficiul Registrului si Comrtului in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.De asemenea date inscrise in certificatul constatator sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.2.Aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii pentru comercializarea produselorToate documentele vor fi depuse in SEAP pentru fiecare lot ofertat individual.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale care sa includa si cifra de afaceri globala a ofertantului in ulimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.2.Declaratii de conformitate cu marcaj CE pentru fiecare tip de produs ofertat. Certificate ISO 9001:2008 sau echivalente pe segmentul de produse ce face obiectul prezentului acord cadru, respectiv filme radiologice si tomografice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer