Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE FIRE DE SUTURA
Detaliu pentru invitatia numarul 336658
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336658/04.10.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE FIRE DE SUTURA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: 0254214616, Fax: 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE FIRE DE SUTURA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1- FIRE DE SUTURA DIN ACID POLIGLICOLICLOT 2- FIRE DE SUTURA DIN ACID POLIGLICOLIC RAPID ABSORBABILLOT 3- FIRE DE SUTURA DIN POLIGLACTINLOT 4- FIRE DE SUTURA DIN POLIDIOXANONALOT 5- FIRE DE SUTURA DIN Poli 4 HidroxibutiratLOT 6- FIRE DE SUTURA DIN PolyglycolideLOT 7- FIRE DE SUTURA DIN POLIPROPILENALOT 8- FIRE DE SUTURA DIN MATASELOT 9- FIRE DE SUTURA DIN NAYLONLOT 10- FIRE DE SUTURA DIN ACID POLIGLICOLIC PENTRU UPU SMURDLOT 11- FIRE DE SUTURA DIN MATASE PENTRU UPU SMURD
II.1.6) CPV: 33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 458, 083.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, exprimat in lei fara TVA, este 613.46 LEI PENTRU LOTUL 1, 1653.23 LEI PENTRU LOTUL 2, 75.47 LEI PENTRU LOTUL 3, 287.90 LEI PENTRU LOTUL 4, 15.23 LEI PENTRU LOTUL 5, 3.24 LEI PENTRU LOTUL 6, 1020.46 LEI PENTRU LOTUL 7, 544.59 LEI PENTRU LOTUL 8, 71.40 LEI PENTRU LOTUL 9, 63.03 LEI PENTRU LOTUL 10, 232.85LEI PENTRU LOTUL 11 .Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria spitalului. Deorece procedura este ON LINE garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181din OUG 34/2006, pentru sustinatorul tehnic / financiar se va solicita doar neincadrarea la lit a, c1 si d din art 181, conf art 186(2) si art 190(2)/OUG34/06;Documente edificatoare: prezentare formular B (stampilat, semnat)CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: -Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Conf.Ordin 314/21.10.2010).Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala , care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A) sunt: Laza Calin ?manager, Director medical ? Ioan Demeter, Dir.Fin-Cont.-Vetuta Stanescu, Director de ingrijiri ? Corina Militaru, Dr. Blendea Marius, Dr. Marcus Antoaneta, Dr. Romeo Stanescu, Dr. Radulescu Ioan, Dr. Luculescu Paula, Dr. Branda Ioan, Dr. Miclaus Diana, Dr. Popa Tanase, Cons. Jur. Bartan Iulia, Sef birou achiz. ? Ec.Negrea Liliana ; Ec. Palko Melinda ? birou achizitii publice ? birou achizitii publice.Se completeaza formularul C.Acesta va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator conform art.13 din legea 279/2011. Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte(original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul )a) ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la falimentOfertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii la cererea autoritatii contractante, privind rezultatul procedurii, documentele solictate in original/copie legalizata.Autorizatie sau aviz de functionare eliberat de M.S.( cf Lg 176/2000 privind dispozitivele medicale)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate potrivit art.188, alin.1 , lit.d din OUG34/2006., Se solicita obligatoriu cate 2 mostre pentru toate produsele din lot, din care una ramane proba martor, in vederea confruntarii cand se vor face livrarile.Mostrele se solicita pentru demonstrarea capacitatii tehnice a operatorului economic de a furniza astfel de produse. Mostrele vor respecta obligatoriu marcajul de conformitate CE, asa cum se precizeaza in prevederile H.G. 54/2009 ? privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale.Ofertele care nu contin cele doua mostre solcicitate pentru fiecare lot ofertat vor fi respinse ca fiind inacceptabile. Mostrele ( in ambalajul original ) se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul SEAP, la sediul autoritatii contractante - registratura, cu procesul verbal de predare primire inregistrat., Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Un document constatator sau recomandare, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a contractului privind produsul. Ofertantul va prezenta, in copie, documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 pentru indeplinirea acestui contract (Sau echivalent) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele de mai sus vor trebui sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 10:25