Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare flori pentru municipiul Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 344743
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344743/03.04.2013
Denumire contract: Acord-cadru de furnizare flori pentru municipiul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC GOSPODARIRE URBANA SRLCod fiscal: 27413181, Adresa: Galati, strada George Cosbuc, nr. 253, Galati, Telefon: +40 0236477102/0236472969, Fax: +40 0236477102/0236472969
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galati, strada George Cosbuc, nr. 253, Galati, Romania, cod postal: 800506, telefon: +40 0236477102, fax: +40 0236477102, persoana de contact: Daniela Oana Vrinceanu, Aurelia Stoian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galati, strada George Cosbuc, nr. 253, Galati, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administrare, intretinere si exploatare a domeniului public al municipiului Galati)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de furnizare flori pentru municipiul Galati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru de furnizare flori, in speciile, cantitatile si caracteristicile tehnice, prevazute in caietul de sarcini, care vor fi plantate pe peluze stradale, in parcuri, scuaruri, gradini din municipiul Galati.
II.1.6) CPV: 03451000-6 - Plante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 303, 000 - 523, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1-Salvia Splendens-2640 lei; Lotul 2-Tagetes Discovery Yellow-3500 lei; Lotul 3-Petunia Hybrida Grandiflora Superbissima-2500 lei; Lotul 4 Begonia Semperflorens-500 lei; Lotul 5-Petunia Pendula-220 lei; Lotul 6-Crizanthema Multiflora-1104 lei. Perioada de valab. a garantiei: cel putin 60 zile de la data termenului limita de depunere a ofertei. 3. Modul de constituire a garantiei: depunere la casierie a unui ordin de plata/a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO98RZBR0000060012910105 deschis la Raiffeisen Bank, cod fiscal RO 27413181;a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei e redusa;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, avand perioada de valabilitate, cel putin egala cu oferta, emis in favoarea AC-ului, cf. formular? ?Scrisoare/instrument de garantare ? eliberat de o banca/societate de asigurari (vezi art. 278^1 din OUG 34/2006).Instrumentul de garantare, eliberat de o banca/societate de asigurari din strainatate va fi prezentat in original si va fi insotit de traducerea legalizata si autorizata in limba romana;garantia constituita de ofertantul incadrat conform Legii 346/2004, in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata. In situatia in care ofertantii opteaza pentru constituirea garantie de participare in valuta, se va avea in vedere echivalenta leu/alta valuta comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei, la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie ? 2% din valoarea, fara TVA, a contractului subsecvent; - forma de constituire- conform art. 90 alin.1 si 2 din HG nr. 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original;suma depusa in numerar la casieria SC GOSPODARIRE URBANA SRL Galati, in cazul in care valoarea garantiei e redusa. - garantia constituita de contractantul incadrat conform Legii 346/2004, in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formular-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 180 din Ordonanta -In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 181 din Ordonanta -completare Formular - In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se incadreaza in prevederile articolului 181 litera a), c^1), si d); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(taxe si impozite catre stat cat si locale) - formulare tip emise de autoritatile competente, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare Formular;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1-completare Formular(persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante) in ceea ce priveste aceasta procedura sunt: Grosu-Eduard Constantin ? director general si presedinte al Consiliului de Administratie;Hoiazi Florin ? reprezentant al Consiliului de Administratie ;Cocu Maricel ? unic reprezentant al Adunarii Generale a Actionarilor;Tinca Podaru ? director economic;Valentina Chiric ? inginer serviciul Zone Verzi;Marilena Calieanu ? sef-serviciu financiar-contabil; Doinita Scutarasu ? consilier juridic; Corina-Elena Lascu ? consilier juridic; Oana Vrinceanu ? consilier administrativ; Aurelia Stoian ? consilier administrativ; Daniela Nicolae ? referent de specialitate. Daca este cazul, subcontractantul cat si tertul sustinator va completa declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate principal sau secundar al persoanei juridice, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie publica, in original /in copie legalizata/ in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prez. certif. constatator in copie lizibila, insotita de mentiunea"conform cu originalul", i se va solicita prezentarea acestui document in original/copie legalizata.Persoane fizice romane-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-original/copie legalizata/copie lizibila insotita de mentiunea"conform cu originalul".Ofertantul, persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, tradusa in limba romana -original/copie legalizata/copie lizibila insotita de mentiunea"conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani., Experienta similara - 1 (unu) document/contract/certificat/declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale prin care sa se confirme furnizarea de produse similare obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. precum si in baza unei cereri scrise de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 15:25