Achizitie publica - Acord cadru de furnizare fructe si legume pentru animalele din colectia Gradina Zoologica Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 345415
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345415/17.04.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare fructe si legume pentru animalele din colectia Gradina Zoologica Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA GRADINA ZOOLOGICACod fiscal: 4505375, Adresa: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.269.06.02, Fax: 021.269.06.05
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare fructe si legume pentru animalele din colectia Gradina Zoologica Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare legume si fructe pentru animalele din colectia Gradina Zoolagica Bucuresti. Legumele si fructele trebuie sa raspunda necesitatilor fiecarei specii si devin foarte diversificate. Cantitatea totala de legume si fructe solicitata prin caietul de sarcini este necesara pentru o perioada de 12 luni. Livrarea se face in functie de comenzile autoritatii contractante.Valoare totala: 481274 leiFrecventa contractelor subsecvente: 3 contracteNr. crt. DENUMIRE PRODUS UMRitmicitate livrare Nr. luni Estimare cantitate maxima acord cadru Estimare cantitate minima acord cadru Estimare cel mai mare subsecvent Estimare cel mai mic subsecvent1 Ananaskg Mai-dec, 12 180 150 120 30ian ?apr.2 Bananekg Mai-dec, 12 2780 2310 1840 470ian ?apr.3 Caisekg Iun-iul 2 80 40 40 04 Capsunikg Mai-iul 3 60 30 30 05 Cirese, visine kg Mai-iul 3 90 45 45 06 Curmalekg Mai-dec, 12 36 30 24 6ian ?apr.7 Grapefruitkg Mai-dec, 12 144 120 96 24ian ?apr.8 Kiwi kg Mai-dec 12 360 290 220 70ian ?apr.9 Lamaikg Mai-dec 12 60 50 40 10ian ?apr.10 Mandarine kg Mai, Oct-dec, ian-april 8 190 150 110 4011 Merekg Mai-dec 12 5790 4750 3710 1040ian ?apr.12 Nuci in coaja kg Mai-dec 12 60 50 40 10ian ?apr.13 Pepeni verzi kg iul-sept 3 300 200 150 014 Pere kg Mai-dec 12 630 510 390 120ian ?apr.15 Piersicikg iul-sept 3 60 40 30 016 Portocale kg Mai-dec 12 625 495 365 130ian ?apr.17 Prunekg aug-oct 3 270 250 135 018 Smochinekg Mai-dec 12 36 30 24 6ian ?apr.19 Struguri kg Mai-dec 12 570 470 370 100ian ?apr.20 Zmeura kg august 1 15 8 8 0Nr. crt. DENUMIRE PRODUS UMRitmicitate livrare Nr. luni Estimare cantitate maxima acord cadru Estimare cantitate minima acord cadru Estimare cel mai mare subsecvent Estimare cel mai mic subsecvent1 Ardei kg Mai-dec 12 560 480 400 80ian ?apr.2 Cartofi kg Mai-dec 12 1000 820 640 180ian ?apr.3 Castraveti kg Mai-sept, ian-apr 9 135 105 75 304 Gogosari kg Mai-dec 12 360 300 240 60ian ?apr.5 Guliikg Mai-dec 12 1200 1000 800 200ian ?apr.6 Morcovi kg Mai-dec 12 54250 43250 32250 11000ian ?apr.7 Rosiikg Mai-dec 12 920 780 640 140ian ?apr.8 Sfecla kg Oct-dec 3 2550 1275 1275 09 Salata verde buc Mai-dec 12 42810 33560 24310 9250ian ?apr.10 Verdeata (patrunjel, marar ...) leg Mai-dec 12 7200 6000 4800 1200ian ?apr.11 Spanac kg Mai-iun 2 160 80 80 012 Stevie kg Mai-iun 2 80 40 40 0Cel mai mare contract subsecvent: 288501 leiCel mai mic contract subsecvent: 92764 lei
II.1.6) CPV: 03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 481, 274 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 9625 lei. Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr.Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO14TREZ7015006XXX013380, deschis la Trezoreria operative sector 1, cod fiscal: 4505375 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii.Perioada de valabiliatate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada mininima de valabilitate a ofertei (90zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii. Autoritatea are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)Ofert sa fiind stabilita castigatoare, nu a constit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia, retinerea se va calcula conform art. 278^1 alin(1) OUG 34/2006.Nota: a)In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune scanat in SEAP si in original la adresa de la I.1), pana la data limita de depunere a ofertelor. b)Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform art 88 din HG 925/2006.c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val. ctr subsecvent fara T.V.A.. G Garantia de bun executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform. art.90 alin.(1), alin(2) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii va fi de 0.5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.91- 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
- daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului accord cadru sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 13:02