Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE FURAJ PRESTARTER PENTRU PURCEI SUGARI-RETETA R 0-1


Detaliu pentru invitatia numarul 330369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAU
Numar invitatie: 330369/25.06.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE FURAJ PRESTARTER PENTRU PURCEI SUGARI-RETETAR 0-1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAUCod fiscal: 4278752, Adresa: Str. General Guse nr.3, Bacau, Telefon: 0234-524711, Fax: 0234-520852
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. General Stefan Guse nr.3, Bacau, Romania, cod postal: 600234, telefon: +04 234524711, fax: +04 234520852, persoana de contact: Mihaela Margasoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. G-ral Stefan Guse, nr.3 Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE FURAJ PRESTARTER PENTRU PURCEI SUGARI-RETETAR 0-1
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIYITIE FURAJ COMBINAT PRESTARTER PENTRU PURCEI SUGARI- RETETA R 0-1, PENTRU HRANIREA SUINELOR.CANTITATE 1.700 KG
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA ESTE IN VALOARE DE 98 LEI.PERIOADA DE VALABILITATEA A GARANTIILOR ESTE DE 90 DE ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. SE POATE CONSTITUI PRIN ORICARE DIN FORMELE DE VIRAMENT BANCAR (PENITENCIARUL BACAU, CUI RO 4278752, CONTUL RO83TREZ0615005XXX000167, DESCHIS LA TREZORERIA BACAU;
- PRINTR-UN INSTRUMENT EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA ORI DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CARE SE PREZINTA IN ORIGINAL, IN CUANTUMUL SI PENTRU PERIOADA PREVAZUTA LA PUNCTUL ANTERIOR.-PRIN DEPUNERE IN NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE;
-IN CAZUL IMM-URILOR PENTRU OBTINEREA REDUCERIII DE 50% DIN CUATUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE, CONFORM PREVEDERILOR LEGII NR. 34/2004, ART. 4 SI ART 16, INCADRAREA IN PLAFOANELE REFERITOARE LA NUMARUL MEDIU ANUAL DE SALARIATI, CIFRA DE AFACERI ANUALA NETA SI ACTIVELE TOTALE SE STABILESC PE BAZA UNEI DECLARATII PE PROPRIE RASPUNDERE A REPREZENTANTULUI/REPREZENTANTILOR LEGAL/LEGALI AL/AI INTEPRINDERII INTERESATE IN INCADRAREA IN CATEGORIA INTEPRINDERILOR MICII SI MIJLOCII. ACESTE DECLARATII SE ANEXEAZA LA DOVADA GARANTIIEI DE PARTICIPARE SI SE DEPUN ODATA CU OFERTA.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Contul RO83TREZ0615005XXX000167, CUI RO 4278752 (cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria BACAU
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND ELIGIBILITATEA, SEMNATA DE REPREZENTANTUL LEGAL AL OFERTANTULUI, COMPLETATA CONFOM FORMULARULUI ATASAT.- DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181, SEMNATA DE REPREENTANTUL LEGAL AL OFERTANTULUI, CONFORM FORMULARULUI ATASAT.- CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA- DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 69^1 DIN OUG 34/2006, SEMNATA DE REPREZENTATULUL LEGAL AL OFERTANTULUI. PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE]N CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE, DE LA NIVELUL AUTORITATII CONTRACTANTE SUNT: VICTOR CUZIC-DIRECTOR, LUMINITA ANGHEL-DIR.ECO-ADMINISTRATIV, MIHAELA MARGASOIU-SEF SERVICIU LOGISTIC, SIMONA VIERIU-VIZA CFP, MARIUS BOLEA CONSILIER JURIDIC, LIVIU PASCU-OFITER ACHIZITII.-CERTIFICAT DE ATESRE FISCALA EMIS DE ADMINTRATIA FINANTELOR PUBLICE DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA CONFORM CU ORIGINALUL - CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, DE PE LANGA INSTANTA COMPETENTA, DIN CARE SA REZULTE ADRESA ACTUALA SI OBIECTUL DE ACTIVITATE A OFERTANTULUI, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORM CU ORIGINALUL. IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, ACESTA ARE OBLIGATIA DE A PREZENTA PENTRU CONFORMITATEA DOCUMENTULUI, DOCUMENTUL IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA, IN SITUATIA IN CARE ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL.- Autorizatie sanitar veterinara- prevazuta de ordinul ANSVSA nr. 16.16.03.2012
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII GENERALE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -DECLARATIE PRIVIND PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE DIN ULTIMII 3 ANI AUTORIZATIE SANITAR VETERINARA-PREVAZUTA DE ORDINUL ANSVSA nr.16.16.03.2012
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, Gratuit la solicitare, prin e-mail sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer