Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare furaje 2


Detaliu pentru invitatia numarul 336781
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA01048 SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 336781/04.10.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare furaje 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA01048 SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4404699, Adresa: str. ARMATA ROMANA nr. 33-35, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267352250, Fax: 0267317043
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. ARMATA ROMANA nr. 33-35, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520072, telefon: +40 0267352250, fax: +40 0267317043, persoana de contact: mentionat anterior
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. ARMATA ROMANA nr. 33-35, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520072
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare furaje 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: se vor achizitiona furaje (fan furajer)pentru hrana cabaline
II.1.6) CPV: 03114200-5 - Plante furajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de760, 00 leiAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta dinurma se afla in oricare din urmatoarele situatii;
- isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- respingerea unei eventuale contestatii de catre CNSC, caz in care se va retine din garantia de participare o suma incuantum de 760.00(saptesutesaizeci) lei in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.Societatile care fac dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume, conform art. 16, alin.(2), din Legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata este: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.SauDepunere numerar la casieria unitatiiGarantia de participare se constituie in contul RO 60 TREZ 2565 005X XX00 0131 deschis la Trezoreria Sfantu-GheorgheIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor, aceasta se va depune in orginal la sediulautoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratie privind eligibilitateaSolicitat X Nesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare formularul nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitat X Nesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare formularul nr. 6Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCertificat de atestare fiscalaSolicitat X Nesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei deschiderii ofertelor( original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat de taxe si impozite localeSolicitat X Nesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de taxe si impozite locale din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara deschiderii ofertelor( originalsau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat de participare cu oferta independentaSolicitat X Nesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriPrezentare formular nr. 9Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitat X Nesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare .Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;Cristea Vasile - COMANDANT, Popescu Ion - LOCTIITOR, Boscor Sorin ? SEF DE STAT MAJOR, Balan Ilie ? CONTABIL SEF, Stefan Raluca ? ECONOMIST, Chihaia Fanica ? SEFUL LOGISTICII, Goaga Catalin ? SEF COMPARTIMENT, Sabau Florin ? ACHIZITII, Celmare Viorel ? CONSILIER JURIDIC / UM 01101.Persoana care aproba bugetul Ioan Sorin? SEFUL STATULUI MAJOR AL FORTELOR TERESTREPrezentare formular nr. 10: In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate trebuie prezentate de fiecareoperator economic in parte.Autoritatea contractanta va exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla inoricare dintre urmatoarele situatii: a) a fost condamnat in ultimii 5 ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatiicriminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de banib) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;d) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;e) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticiiprofesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;f) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indepliniriicriteriilor de calificare si selectie.g)are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoanecare sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazutela art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridiceSolicitat X Nesolicitat ? Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC (original sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?)Persoane fiziceSolicitat X Nesolicitat ? Certificat de producator particular din care sa rezulte cultivarea produsului solicitat (original sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?)Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate trebuie prezentate defiecare operator economic in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generaleSolicitat X Nesolicitat ?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociereSolicitat X Nesolicitat ? Persoane juridice/fiziceBuletin de analiza pentru produsul ofertatSolicitat X Nesolicitat ?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP si la sediul UM 01048
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer