Achizitie publica - Acord-cadru de furnizare furnituri de birou- birotica, papetarie, consumabile
Detaliu pentru invitatia numarul 318060
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Denumire invitatie: Acord-cadru de furnizare furnituri de birou- birotica, papetarie, consumabile
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia publica de furnituri de birou- birotica, papetarie, consumabile, astfel: ? Lotul I ? Furnituri de birou- birotica, papetarie;? Lotul II ? Hartie pentru imprimante, copiatoare si hartie de scris;? Lotul III ?Cartuse si tonere, conform cantitatilor minime si maxime din Anexa la Caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.11.2011 17:14
Data limita de depunere a ofertelor: 08.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69 Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.12.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69 Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 459, 677.44 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea; Decl.neîncadr.în sit.prev.la art.181 din OUG34/2006; Certif.atest.fisc.BS; Certif.atest.fisc.BL;Certif.atest.fisc.CJ;Declar.priv.calit.de part.la proc.; Declar.priv.neincadr.art.69^1;Certif. de part. la licitatie cu of. independenta;Inf.priv.subcontract.; Inf.priv.asoc.;Certif. constat. elib. de ORC;Inf. gener. cifra de afaceri pe ult.3ani; Inf.priv.sustinat.fin.; Lista princ.livrari de produse ef.in ult.3ani; Cel putin 1 contract pe fiecare lot ef.in ult. 3 ani care sa conf.livr.de prod.similare; Rec./doc.const./PV rec.pt.contr.sim; Inf.priv.sustinat.tehn;
SEAP, anexata prezentei invitatii de participare. Garantie de participare: Lot I-1000 lei, Lot II-1800 lei, Lot III-6300 lei