Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare gaze medicale 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 348138
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARA
Numar invitatie: 348138/06.06.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare gaze medicale 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARACod fiscal: 4323403, Adresa: Str. Zaharia Boiu nr.40-42, Sighisoara, Telefon: 0265/771656, Fax: 0265/774006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare gaze medicale 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se refera la furnizarea de gaze medicale utilizate in sistemul sanitar la diverse sectii.Valoarea estimata a contractului initialeste cea calculata si raportata la cantitatea maxima, motiv pentru care oferta financiara va fi intocmita luand-se in considerare cantitatea maxima ce este estimata a fi achizitionata.
II.1.6) CPV: 24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 872 - 164, 368 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 1 % din valoarea maxima estimata a contractului fara TVA, respectiv 1643.68 lei defalcata pe loturi astfel Lot oxigen - 1530 lei Lot protoxid de azot medicinal - 74.80 lei Lot acetilena spectarala - 31.68 lei Lot dioxid de carbon - 7.20 lei Termen de valabilitate al garantiei de participare :90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Cuantumurile garantiei de participare se regasesc si in anexa B.Autoritatea contractanta va actiona asupra acesteia in conformitate cu prevederile art.278ind 1(1)lit.c, doar unde este cazul, respectiv pentru loturile care depasesc pragul prev. la art.19 O.U.G. 34/2006 reactualizata. Modalitatea de indeplinire a acesteia: - Instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de asigurari(in original-Formular nr.6). - Depunere in numerar la casieria unitatii pana la data limita de deschidere a ofertelor. - Virare prin ordin de plata in contul Spitalului Municipal Sighisoara RO76TREZ4785041XXX000090 CUI :4323403.Toate formele de depunere a garantiei de participare trebuie sa fie pana la data limita de deschidere a ofertelor.Data pentru care se face echivalenta lei/euro este 17.06.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 2. Declaratie privind eligibilitatea - Formular Nr. 13. Certificat de participare la licitatie cu oferta idependenta (conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 ) - Formular Nr.44. Declaratie privind neincadrarea in predederile art.69ยน din OUG nr.34/2006 - Formular Nr.9Perosane cu functii de decizie in cadrul AC privind organizarea , derularea si finalizare a contractului: Manager - Dr.Masca Aurelia ; Director Medical - Tarcoveanu Carmina ;Director financiar contabil - Ec. Zablau Anca ; Presedinte comisie evaluare -Buica Adrian inspector achizitii publice ; Membrii comisie de evaluare : Ec.Bardas Calin din cadrul biroului aprovizionare, Ec. Muntean Adriana din cadrul compartimentului financiar contabil , Consilier juridic Aroneasa Florin din cadrul compartiment juridic, Birisu Pandrea Petronela- asistenta sefa farmacie5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completariile ulterioare ? Formular Nr. 106. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificariile si completarile ulterioare . ? Formular Nr. 27. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de autoritatea competenta din care sa rezulte situatia datoriilor scadente lunii anterioare depunerii ofertelor.8. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de autoritatea competenta din care sa rezulte situatia datoriilor scadente lunii anterioare depunerii ofertelor.Toate documentele vor fi depuse in SEAP pentru fiecare lot ofertat individual. 1.Certficat constatator, eliberat de Oficiul Registrului si Comrtului in original sau copie lizibila conform cu originalul, valid la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta procedura in speta gazele medicale.2.Aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii pentru comercializarea produselorToate documentele vor fi depuse in SEAP pentru fiecare lot ofertat individual.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale care sa cuprindacifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Certificate care justifice respectarea unor proceduri/standarde de calitate ISO sau echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer