Achizitie publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE LACTATE SI PRODUSE LACTATE
Detaliu pentru invitatia numarul 320778
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320778/27.02.2012
Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE LACTATE SI PRODUSE LACTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESECod fiscal: 15141156, Adresa: Str. Mecanicilor, nr. 7, Brasov, Telefon: 0268428524, 0721983063, 0726203130, Fax: 0268428524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mecanicilor, nr. 7, Brasov, Romania, cod postal: 500209, telefon: +40 268428524, fax: +40 268428524, persoana de contact: STEFANIA OLARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Public de Administrare Crese, Brasov, str Mecanicilor, nr. 7, compartimentul Achizitii, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (asistenta sociala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE LACTATE SI PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SE SOLICITA FURNIZAREA DE LACTATE SI PRODUSE LACTATE LA CRESELE DIN SUBORDINEA S.P.A.CRESE BRASOV.PROGRAM DE LIVRARE SAPTAMANAL: LUNI, MIERCURI, VINERI, ORELE 06.30-08.00LUNA AUGUST - NU SE SOLICITA FURNIZAREA ACESTOR PRODUSE
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 493 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUM 2400 RON (DOUAMIIPATRUSUTERON; SE CONSTITUITE CONFORM ART 86 DIN HG 925/2006, SE VA PREZENTA IN ORIGINAL. PENTRU IMM ESTE DE 1200 RON. PERIOADA DE VALABILITATE: MINIM 30 ZILE CONCOMITENT CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI. AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE GARANTIA DE PARTICIPARE IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 87 DIN HG 925/2006 SI ART 278^1, ALIN (1) DIN OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind eligibilitateab) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG. nr. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Olaru Gabriela, Olaru Stefania, Ungureanu Petrut, Gorbonov Elena, Smeu Anca Nicoleta, Votan Anca.e) Declaratie cu privire la respectarea conditiilor de munca si protectia muncii din care sa reiasa ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia munciiIN CAZUL UNEI ASOCIERI, FIECARE ASOCIAT ESTE OBLIGAT SA PREZINTE DOCUMNETELE MENTIONATE MAI SUS.DECL PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 181 NU TREBUIE PREZENTATA DE CATRE TERT SUSTINATOR, DACA ESTE CAZUL. ACESTA VA PREZENTA DOAR RESTUL DOCUMENTELOR SOLICITATEDACA EXISTA SUBCONTRACTANTI, ACESTIA NU SUNT OBLIGATI SA PREZINTE DECL PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 181. ACESTIA VOR PREZENTA DOAR RESTUL DOCUMENTELOR SOLICITATEDOCUMENTELE SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL, COPII LEGALIZARE SAU COPII LIZIBILE CU MENTIUNEAW : CONFORM CU ORIGINALUL" a) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al operatorului economic (aflat in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor)DOCUMENTul SE VOR PREZENTA COPIe LIZIBILa CU MENTIUNEA: CONFORM CU ORIGINALUL. Autoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitatea documentul in original sau copie legalizataIN CAZUL UNEI ASOCIERI, FIECARE ASOCIAT ESTE OBLIGAT SA PREZINTE DOCUMNETELE MENTIONATE MAI SUS.NU TREBUIE PREZENTATA DE CATRE TERT SUSTINATOR, DACA ESTE CAZUL
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea ultimului bilant vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatia.1) prezentarea cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de roduse a caror valoare sa fie de cel putin 30000 (treizecidemiilei), b) Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii- declaratie referitoare la asigurarea conditiilor de refrigerare la produsele alimentare ? asigurarea calitativa, Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia sanitara-veterinara a mijloacelor de transport produse (a vehicolului care va efectua livrarile produselor solicitate prin caietul de sarcini) emisa de Autoritatea Nationala Sanitara si Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Documentul de Inregistrare sanitara si Veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta alimentelor, pentru unitatea care produce , proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produsele solicitate prin caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 14:37