Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare Lapte


Detaliu pentru invitatia numarul 344197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Numar invitatie: 344197/22.03.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare Lapte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Miercurea CiucCod fiscal: 4245305, Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0745-630251, Fax: 0266-372133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530180, telefon: +40 372661265, fax: +40 372661265, persoana de contact: Vitos Hajnal
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul de achizitii publice al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare Lapte
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de lapte, necesare pentru alimentarea bolnavilor internati in spital.
II.1.6) CPV: 15511000-3 - Lapte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 240 - 205, 632 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2056.32 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare). In cazul unei contestatii retinerea se va calcula in conformitate cu prevederile art 278 1 din OUG34/2006. Garantia de participare se constituie conform art. 86(1) din HG 925/2006. Cont RO71TREZ3515006XXX004081 Trezoreria M-Ciuc.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Data la care se va face echivalenta garantiei de participare este 5 zile inainte de depunerea ofertelor, calculat la cursul de referinta lei/euro BNR. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
se va constitui un cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita conform art.901 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Cont Garantie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria M-Ciuc
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea) Formular 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in originalb) Formular 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?c) Formular 3. Depunere Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentad) Formular 4. Declaratie pe propria raspundere privin neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respective Dr. Demeter Ferenc manager, Dr. Vitos Attila director medical, ec. Balazs Katalin director financiar contabil, as.pr. Domokos Ildiko; director ingrijiri, jr. Marton Judit ? jurista, Csaszar Erika sef serviciu achizitii publice, Vitos Hajnal referent de specialitate, Lakatos Marta-informatician, Miho;k Eszter - responsabil Bloc Alimentar, Lucz Erika - dietetic, Balazs Jolan - referent, Biro Ildiko - referent) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.e) Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in copie stampilata conform cu originalul si semnataf) Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in copie stampilata conform cu originalul si semnata Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate si obiectul prezentei achizitii, precum si datele din acest document sa fie reale/actuale la datalimita de depunere a ofertelor - in original sau copie legalizata, copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul- Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.-Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru solicitat: .1. Autorizatie sanitar veterinara pentru transport produse alimentare pentru distribuitor.-cf.Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare publicat in MO 194/2010.2. Document de inregistrare privind siguranta alimentelor emis de DSVSA conform Ord. nr.21/2010 al presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare.3. Licenta de fabricatie pentru produse alimentare emisa de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei sau alte institutii abilitate- pentru producator in baza OG 42/1995 privind productia de produse alimentare destinate comercializarii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular de informatii generala, cu prezentarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimele 3 ani, in moneda nationala si in euro, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei si in euro. Curs euro BNR: 31.12.2010 ? 1 euro = 4, 2848 lei;31.12.2011 ? 1 euro = 4, 3197 lei.;31.12.2012 ? 1 euro = 4, 4287 lei .Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG nr.924/2005 sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila-Certificat ISO 9001:2008 ? sau echivalentprin care se confirma certificarea sistemului de management al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer