Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare legume si fructe proaspete


Detaliu pentru invitatia numarul 331589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Numar invitatie: 331589/11.07.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare legume si fructe proaspete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574Cod fiscal: 4193125, Adresa: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213101565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 213195858-3163, fax: +40 213101565, persoana de contact: FLORIN RADUSLAV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante - STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare legume si fructe proaspete
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 25
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare legume si fructe proaspete.
II.1.6) CPV: 03221200-8 - Legume cultivate pentru fructele lor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 203.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Termen limita de depunere: data si ora stabilita pentru depunerea ofertei.Valoarea garantiei de participare /lot conform anexei B. Perioada de valabilitate: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire a garantiei de participare: ? sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (conform Formularul III.1.1.a), in original; ? in numerar la casieria autoritatii contractante pentru valori mai mici de 5.000 lei; ? Ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor. Contul bancar in care se poate vira garantia este: RO68TREZ 7005005XXX000201 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a municipiului Bucuresti; Potrivit art. 87, alin. 1, din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. ? in masura in care ofertantul depune o contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia; autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conditiile art. 278/1 din OUG 34/2006. Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1)si(3) din HG nr. 925/2006 sau in numerar la casieria autoritatii contractante, care are program de luni pana vineri intre orele 12, 00 ? 15, 00, in cazul in care cuantumul garantiei de buna executie nu depaseste suma de 5000 lei;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul nr. III.2.1.a).1 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 2: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul III.2.1.a).2 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.u.G nr. 34/2006 atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 3: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul nr. III.2.1.a).3 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: formular nr. III.2.1.a).4 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr. 5: Declaratie privind informatiile generale. Modalitatea de indeplinire: formularul III.2.1.a).5 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Cerinta 6: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii comerciale. Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului constatator in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare sa prezinte originalul certificatului constatator emis de ORC (pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica).Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nu se solicita Nu se solicita
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul www.e-licitatie.ro, documentatia este atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer