Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare legume si fructe proaspete


Detaliu pentru invitatia numarul 343333
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Numar invitatie: 343333/04.03.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare legume si fructe proaspete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 01151 BucurestiCod fiscal: 30923814, Adresa: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213122725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: siteul www.e-licitatie.ro (In S.E.A.P.)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare legume si fructe proaspete
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Unitatea militara 01151 intentioneaza sa achizitioneze legume si fructe proaspete.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 681.69 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Maxim 2% din valoarea fara TVA a fiecarui lot. Termen limita de depunere: data si ora stabilite pentru depunerea ofertei.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data de 07.03.2013. Garantia pentru fiecare lot este prevazuta in Anexa B a prezentului anunt. Perioada de valabilitate: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire? sub forma de instrument de garantareemis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (conform Formular F7), in original; ? Ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Contul bancar in care se poate vira garantia este: RO05TREZ7005005XXX007252 deschis la A.T.C.P.M.Bucuresti; Potrivit art. 87, alin. 1, din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Neprezentareadovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria I.M.M. conform Legii nr. 346/2004, acestia au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum de 50%din valoarea solicitata. Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in S.E.A.P. cu semnatura electronica pana la data limita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul nr. F.2 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 2: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul F.3 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.u.G nr. 34/2006 atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 3: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul nr. F.4 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Calin Almasan, Neculai Hanganu, Petre Dan, Cristina Stefan, Robert Rusu, Arina Ungureanu, Prioteasa Cristina, Pagnejer Constantin, Bucur Florin, Tudor Mihaela, Petrica Stelian, Zaharia Marian.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrulprocedurii: formular nr. F.1 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr. 5: Declaratie privind informatiile generale. Modalitatea de indeplinire: formularul F. 6 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.Cerinta nr. 6: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din OuG 34/2006. Modalitatea de indeplinire: formularul F. 5 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.Cerinta nr. 7: Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si taxe locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului fiscal in original/copie lizibila cu mentiunea `conform cu originalul`. Neindeplinirea obligatiilor de plata impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului local atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 8: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si asigurarilor sociale catre bugetul general consolidat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului de atestare fiscala in original/copie lizibila cu mentiunea `conform cu originalul`. Neindeplinirea obligatiilor de plata impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului local atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1: Certificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAENcorespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii comerciale. Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului constatator in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare sa prezinte originalul certificatului constatator emis de ORC (pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica).Persoanejuridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Prezentarea de catre ofertanti de documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent, pentru productia sau comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer