Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare "lemn de foc"


Detaliu pentru invitatia numarul 254407
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI HUNEDOARA
Cod de identificare fiscala: 4374342
Adresa: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva
Telefon: 0254.21.28.52
Fax: 0254.22.79.54
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru de furnizare "lemn de foc"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare "lemn de foc"
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 27.05.2010 16:16
Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara, str. Mihai Eminescu nr. 130, mun. Deva, jud. Hunedoara ? Serviciul Logistic, tel. 0254 206722 -int. 20 239, persoana de contact: Savu Gabriela-Violeta.
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2010 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara, str. Mihai Eminescu nr. 130, mun. Deva, jud. Hunedoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Valoare estimata: 68, 692 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Certificate constatatoare din care sa rezulteîndeplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei, Oficiul National al Registrului Comertului în anul 2010, Fisa de informatii generale, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani, Minim o recomandare, din partea altui beneficiar/client, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe.
Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit din SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer