Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE LEMNE DE FOC, conform anexei nr.1 la caietul de sarcini


Detaliu pentru invitatia numarul 330074
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: U.M. 02031 Bucuresti
Numar invitatie: 330074/20.06.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE LEMNE DE FOC, conform anexei nr.1la caietul de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 02031 BucurestiCod fiscal: 14601582, Adresa: Sos. Alexandriei nr. 158, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/420.02.88, Fax: 021/420.02.88
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE LEMNE DE FOC, conform anexei nr.1la caietul de sarcini
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lemne de foc esenta tare, conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 133 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de: - pentru lotul nr. 1 = 390, 00 lei;
- pentru lotul nr. 2 = 390, 00 lei;
- pentru lotul nr. 3 = 250, 00 lei;
- pentru lotul nr. 4 = 300, 00 lei- pentru lotul nr. 5 = 1700, 00 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: similara cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3. Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: in lei, respectandu-se prevederile art. 86, alin. (1) din H.G. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin ordin de plata (cont de depuneri / incasari: RO43TREZ7055005XXX000147 la Trezoreria Sector 5Bucuresti, cod fiscal 14601582 ), se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor.Confirmarea se va proba prin atasarea la ordinul de plata a extrasului de cont emis de banca, de unde sa reiasa faptul ca garantia de participare a fost virata in contul U.M.02031 Bucuresti.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: - declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.sau dupa caz;
- ofertantii care nu fac parte din categoria mai sus amintita trebuie sa prezinte o declaratie, pe propria raspundere, ca nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.4. Cazuri de retinere: conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/ 2006.5. Modalitatea de returnare: conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/ 2006.Documentele mai sus solicitate vor fi depuse in S.E.A.P
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului. Se va constitui conform prevederilor articolului nr. 90 din H.G. 925/ 2006, astfel: - prin scrisoaredegarantiebancara de buna executie care va fi obligatoriu semnata si stampilata de institutia emitenta (Sectiunea III sau formularul personalizat al bancii);
- prin depunerea sumei in numerar la caseria unitatii;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Completarea formularului nr. 2 - declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in dispozitiile art. 180 din O.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2-Completarea formularului nr. 13 -declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.G. 34/2006 ( evitarea conflictului de interese ), cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform Ordinului nr. 170 / 2012 al A.N.R.M.A.P.: - Comandant : Adam Gheorghe;
- Contabil sef : Colatau Laurentiu;
- Responsabil procedura de achizitie : Ciornodolea Radu;
- Responsabil cu derularea contractului : Dobre Ana Maria.Cerinta nr. 3-Completarea formularului nr.9 -declaratie privind ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului nr. 314/20.10.2010 al A.N.R.M.A.P.- publicat in MOF nr. 701 / 20.10.2010Cerinta nr. 4-Completarea formularului nr. 3 -declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele solicitate vor fi depuse direct in SEAP. 1) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Pentru persoane juridice / fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/ 1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/ copie legalizata.Documentul solicitat va fi depus direct in SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct, prin accesarea fisierului din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer