Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare lemne de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 341557
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI BIHOR
Numar invitatie: 341557/07.01.2013
Denumire contract: Acord cadru de furnizare lemne de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI BIHORCod fiscal: 4230371, Adresa: MUN. ORADEA, STR. REPUBLICII, NR. 50, JUD. BIHOR, Oradea, Telefon: 0259403295, Fax: 0259403295
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MUN. ORADEA, STR. REPUBLICII, NR. 50, JUD. BIHOR, Oradea, Romania, cod postal: 410167, telefon: +40 259403295, fax: +40 259479506, persoana de contact: TOMA VOICHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUN. ORADEA, STR.REPUBLICII, NR.50, JUD. BIHOR, ORADEA, ROMANIA, cod postal: 410167, telefon: +40 259403295, fax+40 259479506
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare lemne de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare lemne de foc conform cerintelor specificate in caietul de sarcini si anexele la acesta
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 197, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 RON.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Este recomandabil ca garantia de participarte sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Operatorul economic va face dovada constituirii garantiei de participare cel tarziu la data si ora deschideriiofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Pentru I.M.M-uri, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul acesteia. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M. ?urilor.Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute la art. 278^1din O.U.G. nr. 34 / 2006 si art. 87 din H.G. 925 / 2006 si restituita in conditiile art. 88 din H.G. 925 / 2006.Contul I.P.J. BIHOR - RO17TREZ0765005XXX000134 - TREZORERIA ORADEA, cod fiscal 4230371.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate in aceasta sectiune pot fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.I. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 ( completarea formularului 1 din Sectiunea III-Formulare inclusiv de tertul sustinator daca este cazul). Incadrarea ofertantului in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.II. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 ( completarea formularului 2 din Sectiunea III-Formulare / tertul sustinator daca este cazul va completa doar pentru situatiile prevazute la Art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d)). Incadrarea ofertantului in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.III. declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura ( completarea formularului 3 din Sectiunea III ? Formulare )IV. certificat de participare cu oferta independenta (completarea formularului 4 din Sectiunea III ? Formulare )V. certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident; exemplu: A.N.A.F. )VI. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^ 1 din O.U.G. nr. 34 / 2006 (completarea formularului 5din Sectiunea III ? Formulare )Persoanele ce detin functii de decizie in I.P.J. Bihor cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Popa Liviu, Brindas Ioan, Boc Eugen, Parasca-Marc Radu. Sime Ovidiu, Chesches Aurica, Bucur Catalin-Adrian, Sotoc Nicoleta, Alb Nicoleta, Duma Gheorghe, Toma Voichita Documentul solicitat in aceasta sectiune va fi depus in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. certificat constatator emis de oficiul national al registrului comertului din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizare lemne de foc.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului., Experienta similaraLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (se va lua ca data de referinta data limita de depunere a ofertelor).continind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP sau solicitare scrisa adresata I.P.J. Bihor, str. Republicii nr.50 Oradea, tel/fax 0259-403295/479506.Se solicita garantia de participare in cuantum de 3000 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer