Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MANUSI, CATETERE


Detaliu pentru invitatia numarul 331851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Numar invitatie: 331851/17.07.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE MANUSI, CATETERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA, CALARASI, SECRETARIAT, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA, CALARASI, SALA DE SEDINTA, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE MANUSI, CATETERE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE LOT 1 MANUSICONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAPACHIZITIE LOT 2 CATETERE CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? lot. 1 = 4200 lei, lot 2 = 1000 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.b, din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea - original2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - original3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din data de 25 a lunii anterioare celei in care se depune oferta , original/copie conform cu originalul4. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din data de 25 a lunii anterioare celei in care se depune oferta , catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, original/copie conform cu originalul5. Declaratie de participare cu oferta independenta6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Ec.Vidaeff Bianca- manager, dr.Chiru Mariana - director medical, ec. Dohot Oprisan Nicu - director financiar-contabil, Jr.Dragomir Chiru Marcela - consilier juridic, ing.Neagu Daniela - sef serv. Aprovizionare- Achizitii Publice, ec. Barbu Paun Valerica - Birou Achizitii Publice 8. Certificat de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu domeniul de activitate . Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie .9.Aviz de functionare, emis de M.S.P(incl.anexa)- valabil la data deschiderii ofertelor - copie cu mentinunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 10. Fisa Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 11. Fisa privind experienta similara in livrarea unor astfel de produse din care se rezulte indeplinirea si finalizarea: - contracte de furnizare de produse similare sau recomandare . Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul?: copii ale contractului/contractelor declarate ? partile relevante din contract/ recomandare beneficiar, 12.- certificatde inregistrare a dispozitivelor medicale ( inclusiv anexa )sau declaratie de conformitatea producatorului in care sa fie precizataconformitatea produsuluicu unadin directivele europene in domeniu : Directiva 93/42 CEEsau echivalent, copie ( tradusa ) conform cu originalul, 13.Mostre( mostrele vor fi predate autoritatii contractante pe baza de proces verbal ). Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza cu numele ofertantului si se precizeaza pentru Cerere de oferte din data ____________, ora _______ Mostrele se prezinta obligatoriu in ambalajul original.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer