Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
Detaliu pentru invitatia numarul 335394
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335394/14.09.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAREICod fiscal: 4038636, Adresa: B-dul 25 Octombrie Nr. 9, Carei, Telefon: 0261-863304, Fax: 0261-863105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 25 Octombrie Nr. 25, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261863304, fax: +40 261863105, persoana de contact: EC.PETRAN MARIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL CAREI B-DUL25 OCTOMBRIE NR 25 , CAREI JUD SATU MARE , BIROU ACHIZITII PUBLICE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DE MATERIALE SANITARE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI DESCRIERII FIECARUI LOT DINANEXAB.
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 669 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituieconform art.43^1, alin.(2), lit.a) din OUG 34/2006 actualizata.Valoarea gar.de participare.lot1= 100 lot14= 40lot2= 200 lot15= 20lot3= 50 lot16= 100lot4= 50 lot17= 40lot5= 50 lot18= 100lot6= 260 lot19= 70lot7= 15 lot20= 4lot8= 100 lot21= 2lot9= 60 lot22= 1lot10= 50 lot23= 310lot11= 20 lot24= 150lot12= 10 lot25= 40lot13= 40 lot26= 20- Perioada de val.a gar.de particip. va fi cel putin egala cu perioada minima devalab. a ofertei, conf. art.43^1, alin.(2), lit.b) din OUG 34/2006 act.-Forma de const. a gar.de part.acc. va fi in conf. cu art. 86 din H.G. 925/2006 cu mod.si complet.ult.Gar.de particip. se const. prin vir. bancar sau printr-un instr. de gar. emis in cond.legii de osoc.bancara ori de o soc. de asig. si care se prezinta in orig.-In cazul scris. de gar.banc. se solicita Formularului ;
- Contul in care se poate face depunerea gar. de particip. este: RO33 TREZ 5475 006X XX00 1731, cod fiscal 4038636 , deschis la Trez. Carei, Neconstituirea gar. departicip. si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este maimare decat200RON;
- Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, conform Art.89, alin.(2) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin, prindeschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri periodice din sumele datorate pentrufacturile partiale, conform Art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 - formularul completat si prezentat, conform modelului din sectiunea C - Formulare, in original. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Ofertantul va completa si prezenta Formularul din sectiunea C Formulare, se va prezenta in original.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Persoanele cu functii de decizie in cea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii sunt : Manager Dr. Rat Elisabeta , Dir. Fin. Contabil Ec.Pinter Maria, Comisia de evaluare: Presedinte- Ec.Petran Mariana, Membrii;As.pr.Kuzmos Florentina, As.pr.Posz Elisabeta , As.pr.Mozer Andreea, Lapsanszky Alexandru, Rezerva : As.pr.Kiraly Margareta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul; certificat din care sa reiasa obiectul de activitate compatibil cu obiectul procedurii de atribuire . Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii valabil la data depunerii ofertei aferenta procedurii in copie conform cu originalul pentru ofertant
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de MSP pentru produsele prezentate in caietul de sarcini valabile la data depunerii ofertei aferenta procedurii-in copie conform cu originalul sau Declaratii/Certificate de conformitate CE in copii certificate conform cu riginalul, in traducere autorizata, valabile la data depunerii ofertei aferent procedurii.Operatorul economic va prezenta mostre cu titlu gratuit pentru toate produsele ofertate pana la data limita de depunere a ofertei. Documente emise de organism acreditate care sa certifice ca este implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001 :2008 sau echivalent valabile la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 09:29