Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 341625
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASI
Numar invitatie: 341625/09.01.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASICod fiscal: 4541521, Adresa: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Telefon: 0232267719, Fax: 0232264252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700116, telefon: +40 232264252, fax: +40 232264252, persoana de contact: PRIGOREANU MIHAELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA" IASI, STRADA OCTAV BOTEZ NR. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACE SERINGA18G, 20G, 21G, 22G, 23GAce seringa 0.90*70mmAce vacutainer (21G ½)ALCOOL SANITAR70GR.FLACON0, 5 LALEZA ABSORBANTA GROASABALOANERUBEN ADULTI, COPIIBARBOTOARE UNICA FOLOSINTA, AUTOCLAVABILE BISTURIU STERIL(SCALPEL)BONETA UF BOTOSEI UFCAMP STERIL CU ORIFICIUCAMPURI STERILE 2 STRATURICAMPURI STERILE CU FANTACATETERE PERIFERICE CU VALVA(BRANULE)MAR.14, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G, 24G, 26GCATETEREVENOASECENTRALEDUBLU LUMENADULTI MAR. 18F /PEDIATRICMAR.4FCATETERE VENOASE CENTRALE CU UN LUMEN, TRIPLU LUMENCATETER ARTERIALCOMPRESE STERILE 10/10, 10/20ELECTROZI EKGADULTI, PEDIATRICIFASA 10/10, 10/15, 10/20FILTREANTIBACTERINEFILTREANTIBACTERIENE PENTRU ASPIRATOR SECRETIIGAROU TEXTILGEL LUBRIFIANTPENTRU SONDEHALATE U.F.HALATESTERILEMAR.M, L, XLHARTIEECGHOLDEREVACUTAINERLEUCOPLAST MATASE 5CMX10 M, 2.5CMX10 MMANUSI STERILE MARIMILE 7, 7.5, 8MANUSI EXAMINARE FARA TALC MARIMILE S, MMANUSI EXAMINARE NESTERILE(USOR PUDRATE) S, M, LMANUSI VINILMAR. S, MMASCA AEROSOLI +1 REZERVA NEBULIZATOR COPII/ADULTIMASCA CHIRURGICALA IN 3 PLIURI CUECRAN DE PROTECTIE;CU ELASTIC MASCA OXIGEN COPII, ADULTIMASTI LARINGIENE NR.1-5MANSETETAPENTRU MONITOARE MICROPERFUZOARE CU SISTEM SCALP-VEINMICROPERFUZOARE MARIMILE 21G, 22G, 23G, 25GMINI-SPIKECHEMO MICROTIP(SISTEM TRANSFERFLUIDE)OCHELARI NAZALI (CANULE O2 )PANSAMENT CATETER TRANSPARENTPERFUZOARE CU AC (18G ) PLASTIC SI SERINGAPERFUZOR PENTRU INFUZOMATPIPA GUEDEL MARIMILE 1-6PLASTURE ELASTIC PENTRU FIXARE PRELUGITOR INJECTOMATPUNGI URINA ADULTI, COPIIPUNGA CU GEL PENTRU ASPIRATOR MEDICALROBINETI 3 CAI PENTRU PERFUZIESCUTECE UFCOPII 4 - 9 KG;12-25KGSCUTECE DE U.F. DIVERSE MARIMI ADULTIM, L, XL, XXL, XXXLSENZOR OXIGENPENTRU VENTILATORSENZOR FLUX PENTRU VENTILATORSERINGI INSULINA 1 ML CU AC 100 UNITSERINGI 2 ML CU AC 23GSERINGI 5 ML CU AC 22GSERINGI 10 ML CU AC21GSERINGI 20 ML CU AC 18GSERINGI 50 ML CU AC 18G PENTRUINJECTOMATSERINGI 100MLGUYONSET TUBULATURA VENTILATIE CU CAPCANA APA UNICAUTILIZARESONDA ALIMENTATIEMAR. CH 6 -CH 18SONDAASPIRATIETRAHEALAMAR. CH 8 ? 18 CU SUPAPASONDE ASPIRATIE GASTRICA CH 12, CH14 (ADULTI)SONDE ENDOTRAHEALE CU BALONAS NR. 5, 0 ? 8, 5ADULTISONDE ENDOTRAHEALE FARA BALONAS NR. 2, 0 ? 4.5SONDE FOLEY 2 CAI CH10 - CH22SONDE RECTALE CH10 ? CH 24SONDE DE INTUBATIE DUBLU LUMEN(PENTRU VENTILATIE SELECTIVA)SPATULE LINGUALETESTE PENTRU APARAT GLICEMIECODE FREETESTE PENTRU APARAT GLICEMIE ACCU-CHECKTIFON 90-92*100MTRANSFUZOR CU AC PLASTICTUBULATURA PENTRU ASPIRATOR MEDICALVATABUMBAC200GR
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 219.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimata maxima , fara tva, a fiecarui lot.Garantia de participare se constituie prin virament bancar , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatae bancara ori de de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .Perioada de valabilitate agarantiei de participare , va fi de90 de zilesi se va calcula de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Contul in care se va vira garantia de participare esteRO37TREZ4065006XXX015639 deschis la Trezoreria Iasi.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor completa formularul 10 si vor beneficia de reducere cu 50% a garantiei de participare.In eventualitatea in care la procedura de atribuire se prezinta un operator economic strain, cursul de referintapentru care se va faceechivalenta leu/ alta valutava fi cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? conform formularului F3 din documentatia de atribuireIn cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formularului F4 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: - se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva;
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F9 din documentatia de atribuire.4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificpri si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formular F8 si Anexa Formularlui 8 din documentatia de atribuireEste exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) si anume, nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nume si PrenumeFunctia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? IasiProf. Dr. Carmen DorobatManagerDr. Carmen ManciucDirector MedicalEc. Cristina NastaseDirector Financiar-ContabilJr. Virgil ManolacheSef Serviciu AdministrativAvocat Cristian NicaCompartiment JuridicEc. Alexandra CovitSef Birou AchizitiiEc. Carmen UrsacheEconomist Birou AchizitiiEc. Dana HolostencuEconomist Birou AchizitiiEc. Mihaela PrigoreanuEconomist Birou Achizitii5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasaca ofertantul nu are datoriiscadentein lunaanterioara celeiin care se depun ofertele, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sareiasaca ofertantul nu are datoriiscadentein lunaanterioara celeiin care se depun ofertele, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii vor prezenta certificatul constatator de la ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila conform cu originalul.Persoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Documentul va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acesta este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani2. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM- urilor (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private2.Se vor prezenta mostrecu titlu gratuit pentru fiecareprodus(lot ) in parte. 1. Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului SR ENVISO9001:2008 - copie conform cu originalulSe accepta oferantii care prezinta documente edificatoare care dovedesc ca sunt in curs de autorizare/ reautorizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer