Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare materiale sanitare diverse - relicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 339921
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Numar invitatie: 339921/22.11.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare materiale sanitare diverse - relicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: 0269 / 215050, Fax: 0269 / 215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare materiale sanitare diverse - relicitate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de materiale sanitare diverse
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 759 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este detaliata pentru fiecare lot in Anexa B din fisa de date si sectiunea "Loturi" din SEAP Se poate constitui prin: -virament bancar in contul RO57TREZ5765006XXX011238; -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara Formularul 7a; -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -Formularul 7b. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Conform art. 2781*) - (1) In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma pentru: lotul 9 - 1.017, 50 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata)si va fi trimisa la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent atribuit -conf.art.89, alin.3, din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va solicita pentru acele contracte subsecvente a caror valoare depaseste pragurile prevazute la art.124 din OUG.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si anume valoarea fara TVA sa fie mai mare de 125.000 euro. Se poate constitui prin Scrisoare de garantie bancara, OP sau orice alt instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari sau bancara, emisa in conditiile legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Se va completa Formularul 3); -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa Formularul 4); -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa oligatiile exigibile de in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei, conform prevederilor legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare; -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa Formularul 8); -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 9). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani. Conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari., Mostre Operatorul economic va prezenta odata cu documentatia de atribuire, in mod obligatoriu mostre pentru fiecare produs cu care se participa la procedura. Mostrele se pastreaza in vederea compararii acestora, cu marfa livrata ulterior. Mostrele vor ramane cu titlu gratuit la dispozitia autoritatii contractante. In conformitate cu prevederile art.188, al. 1, lit. e din O.G. 34/2006 se solicita in vedera verificarii conformitatii caracteristicilor solicitate in caietul de sarcini, cu produsele oferite. Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, sau orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca certificarea propiuzisa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer