Achizitie publica - Acord cadru de furnizare materiale sanitare diverse
Detaliu pentru invitatia numarul 357169
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357169/28.01.2014
Denumire contract: Acord cadru de furnizare materiale sanitare diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: +40 269215050, Fax: +40 269215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oferta completa se va depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare materiale sanitare diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de materiale sanitare diverse (relicitate)
II.1.6) CPV: 18424300-0 - Manusi de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 307.6 - 351, 249 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea maxima estimata, fara TVA, a fiecarui lot. Este calculata in anexa B si in tabelul Excel anexat. Se poate constitui prin: - virament bancar depus in contul RO57TREZ5765006XXX011238; -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul 7a; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - Formular 7b. Dovada constituirii va fi atasata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul in care garantia se va constitui in alta valuta, echivalenta lei/alta valuta va fi cea din 13.01.2014, curs BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Se va completa Formularul 3);
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa Formularul 4);
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei, conform prevederilor legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa Formularul 8)-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 9).Persoanele care au legatura cu procedura de atibuire: Manager: dr. Vasile Spinean, Dir. Medical: dr.Radu Chicea, Dir. Administrativ ? ec. Pavel Bichicean, Dir.Financiar contabil: ec.Mirela Tataru, Dir. Ingrijiri: as. Andrei Mihu.Membrii comisiei de evaluare: Director Ingrijiri-as. Andrei Mihu - presedinte, ing. Mihai Lupascu-Serv. Achizitii publice, jr. Laura Radac-Compartiment Contencios, as. sef Iustina Chinchisan-UPU, ec. Octavian Buzila-Birou Aprovizionare.Membrii de rezerva: Adrian Ciorogar, Arsenie Andre Corina - Birou Aprovizionare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Conform art. 183 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.Copie scanata, conform cu originalul.-Aviz de functionare emis de M.S.Conform art.188, alin.1 lit d) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Copie scanata, conform eu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani. Conform art.185, alin.1 lit c)din OUG34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse care vizeaza ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari. Conform art.188, alin.1 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 1, MostreOperatorul economic va depune la sediul AC mostre, pana la data limita de depunere in SEAP a ofertei, in mod obligatoriu cate o mostra pentru fiecare produs ofertat. Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent. Copie scanata, conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2014 07:25