Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 328511
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"
Numar invitatie: 328511/01.06.2012
Denumire contract: Acord cadru de furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"Cod fiscal: 4283538, Adresa: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Telefon: 4106910/118, Fax: 4111055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050659, telefon: +40 214106910, fax: +40 214111055, persoana de contact: GABRIEL CAPITANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic "Prof.Dr. Theodor Burghele"- Sos.Panduri, nr.20, sector 5, BucurestiBiblioteca spitalului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de furnizare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Medicamente ? 5 loturi ? detalii in sectiunea ?Loturi?
II.1.6) CPV: 33622100-7 - Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 665.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 306.77 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constituie prin: *instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societ.de asig.care se prezinta in original, in cuantum si pt.perioada prevazuta; *virament bancar (OP, vizat de banca) in contul: RO83TREZ7055006XXX005779-Trezoreria Sector 5, cod fiscl 4283538Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite penru deschidere ofertelor. In cazul in care gar.de part. se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va folosi modelul atasat in sect. Formulare ? ANEXA 8
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire : *instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societ.de asig.(conf. Prev. Art.90, alin.1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare) sau *retineri succesive din plata facturilor ? ?In acest caz, contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit.contr., la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autorit.contract. are calitatea de autoritate publica, instit. Publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autorit.contract? (conf.prev.art.90 alin.3 din HG 925/2006 modif. Prin art.I din Hot.1045 din 19.10.2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? Completarea formularului anexatANEXA 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Completarea formularului anexat (atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare) ANEXA 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexatANEXA 34. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. Completarea formularului anexat(atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare)ANEXA 3AConducerea spitalului: Manager: Prof. Dr. Armean PetruDirector Financiar-Contabil: Ec. Caldaruse NicolaeDirector Medical: Conf. Jinga Viorel5. Declaratie de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie.dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in copie. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilorde plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 7. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritarea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaninte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Verificarea capacitatii economice a ofertantului prin prezentarea bilantului contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari ? Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlu XVII, medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman., Autorizatia de punere pe piata a prodului Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 alin.1 si alin.2, art.730 alin.5) privind reforma in domeniul sanatatii, titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr.263/15.03.2003 si nr. 895/20.07.2006; - Regulamentul (CE) br.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar; - Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 alin.2
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer