Achizitie publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 356511
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356511/13.12.2013
Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Oncologie IasiCod fiscal: 29067408, Adresa: Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi, Iasi, Telefon: +40 751193776, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700483, telefon: +40 751193776, fax: +40 374278802, persoana de contact: Ec. Monica Buciumanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Birou achizitii publice IRO Iasi, Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700483,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Acidum zoledronicum 400mg*5ml si Fluorouracilum 20mg/ml*20ml prin incheierea contractelor subsecvente in baza referatelor de necesitate intocmite de coordonatorul programului national de sanatate oncologie din cadrul IRO Iasi
II.1.6) CPV: 33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 656 - 542, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot se regaseste in anexa B(loturi), valabila 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Se va constitui: - prin virament bancar in contul de garantii al Institutului de Oncologie Iasi, respectiv RO14TREZ4065005XXX017267 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi.; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% Curs de referinta afisat de BNR leu/valuta valabil la data publicarii anuntului de participare in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul (Formularul F.1) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul (Formularul F.2) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire.3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.G.34/2006 - prezentarea Formularului F.3 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Manager Ec. Mirela Grosu, Director Financiar-contabil Ec. Mihaela Cucu, Director medical Conf. Univ.Dr. Gabriel Dimofte, Sef Sectie Oncologie medicala Conf. Univ.Dr. Lucian Miron, Medic specialist Oncologie medicala Dr. Mihai Marinca, Medic specialist Oncologie medicala Dr. Bogdan Gafton, Servciu Achizitii Publice ? Ec. Monica Buciumanu4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta- prezentarea Formularului F.45. Certificate constatatoare prezentate in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: a) pentru candidatii din tara: - certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor scadente, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit prevederilor art.11 alin(4) din HG 925/2006.NOTA: Pentru ca certificatele sa fie valabile, trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor.b) pentru candidatii din alta tara: - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 2), lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens.Documentele de la pct. 2) vor fi prezentate in original sau in copie legalizata sau in copie conform cu originalul si trebuie sa reflecte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de ONRC, in original/copie legalizat/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.- Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii in baza art 4 alin 3 it b din HG 734/2010 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale;
- Autorizatie de distributie angro eliberata de A.N.M. sau de Ministerul Sanatatii in baza art.788 alin.1 cap.VII al titlului XVII din legea 95/2006 privind reforma sanatatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 14:50