Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE SPECIFICE PN TBC


Detaliu pentru invitatia numarul 343287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA
Numar invitatie: 343287/28.02.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE SPECIFICE PN TBC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIACod fiscal: 2502771, Adresa: LOC. JIMBOLIA, JUD. TIMIS, STR. CONTELE CSEKONICS, NR. 4, Jimbolia, Telefon: 0256360655, Fax: 0256360682
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE SPECIFICE PN TBC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: contractul presupune achizitia de medicamente specifice pentru tratamentul bolnavilor cu TBC, conform specificatieie atasate
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 473 - 13, 892 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se prevede constituirea garatiei de participare, pentru fiecare lot ( 2% din val.maxima estimata a acordului cadru). Daca se depun oferte pe mai multe loturi, garantia de participare se constituie la valoarea cumulata a loturilor, facandu-se specificatia pe documentul de constituire al garantiei pentru care loturi se constituie. Garantia de participare va avea o valabilitate de 60de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Garantia de participare se va constitui conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 sau se poate constitui prin depunerea sumei corespunzatoare la casieria unitatii, in zilele lucratoare ale saptamanii, in intervalul orar 07, 30-15, 30. Daca se opteaza pentru virarea garantiei de participare prin ordin de plata, plata se va face in contul autoritatii contractante constituit la Trezoreria Jimbolia, nr. RO73TREZ6255006XXX000540. - Garantia de participare se pierde in favoarea Spitalului Dr. Karl Diel Jimbolia, in conformitate cu prevederile art.87, slin. 1, lit a si c. Returnarea garantiilor pentru participare se va face cu respectarea art.88 alin.(1) si (2) din H.G. nr.925/2006 privind normele de aplicare ale O.U.G. nr. 34/2006.Pentru cazul in care se va constitui garantia de participare in euro, se va avea in vedere cursul BNR anterior datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP cu semnatura electronica si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii contractantepana la data limita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispoz. Art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formular 1 Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2.Declaratie privind neincadrarea in dispoz. Art 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular 23.Informatii generale despre candidat -formular 34. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform ordinului 314/12.10.2010-formular 45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 56. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu completarile ulterioare. Persoane cu functie de decizie : CIRLIG DANIELA - MANAGER, BUCIUMAN ADRIANA-DIR. FINANC. CONT, COSTEA STEFAN-DIRECTOR MEDICAL, BOLDOR AUGUSTIN -SEF SERV ADMINISTRATIV- formular 67.certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8.certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in copie lizibila scanata si semnata electronic de reprezentantul legal al ofertantului, Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Evaluarea ofertantilor din punct de vedere al criteriilor de la pct. 7 si 8 se va face respectand prevederile art. 9 din Ordinul ANRMAP509/2011Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Pentru documentele solicitate in original sau copie conform cu originalul daca ofertantul a prezentat documentul in copie conform cu originalul acesta este obligat, la solicitarea comisiei de evaluare, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrise in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri. Obiectul contractului de achizitie publica trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta la sediul autoritatii contractante, pentru conformitate, acest document in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2.Autorizatie de distributie emisa de Ministerul Sanatatii, cu toate anexele sale, valabila la data prevazuta pentru depunerea ofertelor. Baza legala a solicitarii prezentei autorizatii : Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministrului Sanatatii Publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Documentele prevazute la punctele 1 si 2 din cadrul prezentului criteriu se vor depune in copie lizibila, semnate electronic de catre reprezentantul legal al ofertantului.Nota: Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF - in copie cu specificatia ?conform cu originalul?. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie, semnate si cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa caz, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrise in domeniile de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri, precum si faptul ca nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se vor prezenta documente, certificate / documente (constatator/max 3 recomandari/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale, Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani( se considera ultimii 3 ani , pana la data limita de depunere a ofertelor) . Se va depune anexa 7 din sectiunea de formulare, incluzand valori, perioade de livare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante ori clienti privati. Certificat ISO 9001 sau similar pentru activitatea ofertantului. documentul trebuie sa fie valabil la data limita a depunerii ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer