Achizitie publica - acord cadru de furnizare mocheta
Detaliu pentru invitatia numarul 319956
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319956/07.02.2012
Denumire contract: acord cadru de furnizare mocheta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.315.64.68, Fax: 021.313.27.61
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213156468, persoana de contact: Iuliana Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 3037080int. 10653, +40 213156468, fax: +40 213156468, persoana de contact: Iuliana Dumitru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru de furnizare mocheta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru de furnizare mocheta pentru spatii hoteliere
II.1.6) CPV: 39530000-6 - Covoare, presuri si carpete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 281, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de particip. este de 4230 lei (lot 1-970 lei, lot 2-2710 lei, lot 3-550 lei).Per.de val.60 zile de la data primirii ofertei.Mod de constituire: prin virament bancar- cont.nr.RO31TREZ7055005xxx000169-Trez.sector 5 Buc.cod fiscal 4267060 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular orientativ nr.11). In cazul IMM se va prez.Decl. pe pr. rasp. privind incadrarea in categ. IMM completata conform modelului din Anexa nr.1 dinLeg. 346/14.07.2004 cu mod ult, in original.In cazul emiterii de catre C.N.S.C. a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din gar. de particip. sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1)din OUG nr.34/2006.Continuare la pct.VI).3 Alte informatii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5%din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVAsi se constituie in termen de max.5 zile lucr.de la data semnarii contr., printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (formular orientativ nr.19)sau depunerea la casierie in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 Formular 12A; In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincdrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 -Formular 12 B; In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincdrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialepe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinireaobligatiilor scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta (in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa rezulteindeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta, (in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.17, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 -conflictul de interese - Formular nr.4;In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1; Persoane cu functie de decizie: - Stanciuc Matei: director general;
-Dobrescu Dan: director adjunct, - Dobre Cristiana: contabil sef, - Verzes Mihaela Florica, Bunghiuz Florin ? Nicolae, Negrila Mihai, Apostu Marian.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se solicita prezentarea Fisei de informatii generale -formular nr.2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea de mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante in baza unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 14:08