Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE OUA PENTRU CONSUM


Detaliu pentru invitatia numarul 322390
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAU
Numar invitatie: 322390/20.03.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE OUA PENTRU CONSUM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAUCod fiscal: 4278752, Adresa: Str. General Guse nr.3, Bacau, Telefon: 0234-524711, Fax: 0234-520852
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciar Bacau, Str. General Guse nr.3, Bacau, cod postal: 600234, telefon: +04 234524711, fax: +04 234520852, persoane de contact: Mihaela Margasoiu, Liviu Florentin PASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PENITENCIARUL BACAU, Str. G-ral Stefan Guse, nr.3, Bacau. cod postal 600234.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE OUA PENTRU CONSUM
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE FURNIZARE OUA IN CANTITATEA- MIN DE 170.556 BUC- MAX DE 196.836 BUC
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 050.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru acordul cadru, in valoare totala de 591 lei, perioada de valabiliatate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Garantiei de participare se constituie pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- numerar la caseria autoritatii contractante- dovada constituirii garantiei de participare ?copia viramentul efectuat prin ordin de plata in contul autoritatii contractante? RO83TREZ0615005XXX000167 deschis la Trezoreria Bacau, CF 4278752? in copie;Se va intocmi respectandmodelul prevazut in Sectiunea Formulare si modeleGarantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie (formular nr.9 din sectiunea formulare si modele)Reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului .Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: 1. scrisoare de garantie bancara emisa de o banca rezidenta in Romania sau deschidere de cont de catre furnizor, care este la dispozitia Penitenciarului Bacau, in care acesta va depune intreaga valoare a garantiei de buna executie aferenta contractului de achizitie publica.2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu HG 1045 din 2011;3. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA- DELARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.181 DIN OUG 34 DIN 2006 MODIFICARILE SI REGLEMENTARILE ULTERIOARE.- CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA CONFORM CU ORIGINALUL.- CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA- DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.69. Persoane cu functie de decizie in cadrul penitenciarului: - Comisar sef Cuzic Victor ? director penitenciar ? Comisar Dascalu Ernestin ? director adjunct Siguranta detinere - Comisar Anghel Luminita- director adj. ec.-administrativ?I.P. Stefan Geanina ? director adjunctreaintegrare sociala(EVITAREA CONFLICTULUI DE INTERESE) DIN OUG NR.34 DIN 2006 MODIFICARILE SI REGLEMENTARILE ULTERIOARE. - Certificat constatator - emis de Oficiul Registrului Comertului. Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - INFORMATII GENERALE- BILANTUL CONTABIL LA 30.06.2011. OPERATORI ECONOMICI CE NU SUNT OBLIGATI SA DEPUNA BILANTUL CONTABIL LA JUMATATEA ANULUI FINANCIAR, VOR PREZENTA BILANTULUI DE LA 31 DECEMBRIE 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul va prezentacertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru a face dovada livrarilor de produse.(minim un document)2. O lista a principalelor livrari de produse (sau contracte incheiate) efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? formularul nr. 6 din sectiunea formulare si modele3. Autorizatie sanitar veterinara de functionare, emisa de DIRECTIA SANITAR VETERINARA, (pentru obiective economice si mijloace de transport) cerinta minima ? original sau copie legalizata sau copie , , conform cu originalul? ? conform ordin 24 din 2010 emis de ANSVSA. (numai pentru comercianti)4 Ofertantul va prezenta mostra produsului ofertat. Mostra va fiinsotita de un certificat de calitate, raport de incercare/testare sau buletin de analiza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP; gratuit, la solicitare, prin e-mail sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer