Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE PACHET LEGUME FRUCTE
Detaliu pentru invitatia numarul 343168
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343168/26.02.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE PACHETLEGUME FRUCTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentru Bugetar de Administrare Crese ClujCod fiscal: 19343123, Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-565587, Fax: 0264-565587
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400672, telefon: +40 0364116666, fax: +40 0364116667, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL BUGETAR DE ADMINISTRARE CRESE STR. MEHEDINTI NR.15, LOC. CLUJ-NAPOCA; BIROU ACHIZITII;TEL: 0364 116666; FAX 0364 116667;www.creseclujnapoca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNIZARE PACHETLEGUME FRUCTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare - Pachet legume fructe: cartofi, rosii, varza, ardei rosii si verzi, sfecla rosie, patrunjel si pastarnac radacina, patrunjel si marar frunze, telina, morcovi, mazare, spanac proaspat si congelat, fasole verde si congelata, salata verde, brocoli proaspat si cogelat, vinete, dovlecei, gulii, ceapa, usturoi, banane, lamai, portocale, mandarine, mere, piersici, caise, caise deshidratate, prune, prune deshidratate, pepene verde si galben.
II.1.6) CPV: 03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 875 - 560, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 2%, respectiv suma de 11215 RON cnf.art.43^1, alin.(2), lit.a)din OUG 34/2006 act.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare, este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, conformart.43^1, alin.(2), lit.b)din OUG 34/2006 act.;
-Forma de constituire.a garantiei de participare va fi in conformitate cu art.86 din H.G.925/2006 actualizata;
-Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original;
-In cazul scrisorii de gar.bancara se solicita completarea formular 8;
-Contul in care se poate face depunerea gararantiei de participareeste: RO74TREZ2165006XXX022194 deschis la TrezoreriaCluj; In cazul in care se contesta procedura si in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestat.din garantia de participare suma de 4340.75 RON, conform Art.278^1, alin.(1)lit.b)din.G 34/2006 actualizata;. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind neincadradarea in prevederile artcolului180 din OUG 34/2006 actualizata- Formular nr.12A-Declaratia privind neincadrarea in prevederile artcolului 181 din OUG 34/2006 actualizata- Formular nr.12BIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copieconform cu originalul, conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin A.N.R.M.A.P.nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? Formular nr.12C-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile articol 69^1 (evitarea conflictelor de interese) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata ? Formular nr.12D, Persoanele cu functii de decizie din cadrul acestei proceduri sunt: director.dr.Neamt Marioara;contabil.sef.ec. Ganj Elena; sef birou asistenta medicala dr. ComanMaria Cerasela, sef.serviciu administrativ Frent Alexandru;responsabil achizitii inspector de specialitate- Chis Iuliana; insp. de spec.-Trifu Dorina. - Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie .- Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile certificatului trebuie sa fie reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor .- Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Operatorul economic are obligatia de a prezenta mostre cu titlugratuit, etichetate si ambalate corespunzator, pentru toate produsele prezentate, in specificatiile tehnice si in caietul de sarcini(cate o mostra din fiecare pozitie din pachetul de legume- fructe. care sunt prezentate la sediul autoritatii contractante la data limita de depunere a ofertelor. ), a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru., -Conform prevederilor art.188 alin(1)/OUG 34/2006 - O lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt unitati medicale , de stat sau private Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani, cel putin un contract in valoare de minim 1050000 lei fara TVA, si al carui obiect a fost similar cu cel ce face obiectul prezentului acord cadru., -Autorizatie sanitar veterinara pentru depozite si mijloacele de transport care sa ateste faptul ca operatorul economic este dotat cu mijloc de transport autorizat pentru furnizarea produselor alimentare, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofetelor(in conformitate cu dispozitiile art.172/ OUG 34/2006), copie semnata si stampilata de conformitate de persoanele abilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.siSediul Centrului Bugetar de Administrare Crese, str. Mehedinti nr.15.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 14:47